• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • zasata

Hur är regnkläderns i stl? Ber om ursäkt om ni skrivit om det. Provar fl i mobilen. Behöver st 80 helst.

• Mamma och Mor

Frågar också om regnkläderna av er som testat Bamse-regnkläerna till era barn :)

Dottern är ca 96 cm lång, vilken storlek bör jag ta - 98 eller 104?

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Buttelina

jag skiter i rean jag vill ha kuuuuponger så jag kan shoppat nytt

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Wilmis07
    Buttelina skrev 2010-07-09 00:31:45 följande:
    jag skiter i rean jag vill ha kuuuuponger så jag kan shoppat nytt
    Ja finns mycket fint nu
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • maadicken
    star67 skrev 2010-07-08 18:13:14 följande:
    Om det inte blir imorgon ta 2 bt 1 kan börja på måndag eller tisdag nästa vecka. jag vet inte om de brukar skicka sms? ibland de gör o ibland inte.
    winters skrev 2010-07-08 18:14:38 följande:
    Det står på webben att trosorna måste ha plomberingen kvar om man ska byta eller returnera i butik, så man får ju anta att de levereras med plombering.

De brukar alltid börja med accessoarerna innan det blir kläderna och det har ju startat nu, så min gissning är att det blir på tisdag för Club-medlemmar och för alla på torsdag och att det först är 2 för 1. Men det är ju vad jag tror! :)

ok. ja jag hoppas jag vet om det samma dag, helst dagen innan   jag har span på några saker jag vill ha. tycker det är bra att köpa lite tokbilligt så jag kan lägga i extralådan på dagis, för här existerar inget som jag vill lägga där och kanske inte använda.

ja då får man ju anta att dom är plomberade när dom kommer.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • aglili
    zasata skrev 2010-07-08 22:47:01 följande:
    Hur är regnkläderns i stl? Ber om ursäkt om ni skrivit om det. Provar fl i mobilen. Behöver st 80 helst.
    tycker de är rymliga. Min dotter har 98 i alla vnligt lindex kläder, mne regnkläder i strl 92 är fortfarande lite stora.
  • Snorky
    zasata skrev 2010-07-09 12:14:31 följande:
    vet ni när åhlens börjar med halva rea priset?
    MIn gissning är om 2 veckor... 23/7... började 24:e förra året
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky

Har ni sett alla nya velourfärger??? ÄNTLIGEN riktigt turkosa!!! Köpte 3 par idag

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Buttelina
    Snorky skrev 2010-07-09 13:57:13 följande:
    Har ni sett alla nya velourfärger??? ÄNTLIGEN riktigt turkosa!!! Köpte 3 par idag
    nää har inte sett.. är det på flick eller pojk? är det samma som finns i velourjckorna i webshoppen på flick nu eller är det riktigt turkosa? vilka färger fanns det mer?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11