Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tullemi skrev 2011-03-31 22:02:37 följande:
    Winters: lucas har också denimjackan från pop - helt underbar. Men helst inte den jackan i sandlådan . Överallt annars men inte där haha.
    Näe jösses, den skulle man nästan ha skyddsplast runt! Skrattande Oscar hade på sig den nya fina blå softshellen från PoP häromdagen och sprang iväg när jag satte in skötväskan i bilen och kastade sig ner i gräslergruset och riktigt ålade sig framåt, jag vågade nästan inte titta utan lyfte in allt och började torka av med trasan som följde med skalkläderna. Blev som ny igen, trodde att den skulle vara utom räddning efter den misshandeln! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    Tullemi skrev 2011-03-31 22:12:04 följande:
    Winters: nu blev jag nyfiken. Vadå för trasa?
    Det är nog egentligen bara en vanlig disktrasa. Ser ut så iaf! Skrattande Vit med PoP-tryck. Fick sådana när man köpte skalplagg i början på året.
    Oscar 091001
  • winters
    ZZ12 skrev 2011-03-31 22:32:14 följande:
    Fråga!
    Jag hade handlat på rean efter jul. Vissa saker passade inte men när jag skullle lämna tillbaka efter ca 2 v, så sade de att det bara är en veckas öppetköp på rean. (annars är det ju 30 dgr).
    Ni Lindex-experter, känner ni igen det med 1v rea öppetköp??? 
    Det stämmer.
    Oscar 091001
  • winters

Så här fin ska Oscar bli på ett dop i vår, förutsatt att solen tittar fram! Skrattande

Skjorta KappAhl 149 kr. Shorts Zara 149 kr.

Oscar 091001
  • winters
    backi2008 skrev 2011-03-31 18:21:10 följande:
    SOnen var med och shoppade idag   Han fick vara med och välja och vi behövde fylla på med lite nya traktor tröjor, dessa blev det
    Hur var den långärmade, mjuk o stretchig, eller mer stel? Har beställt hem t-shirten, men en långärmad får det bli till höstens garderob oxå om materialet är fint!
    Oscar 091001
  • winters
    Tullemi skrev 2011-04-01 13:30:35 följande:
    Åh haha, jag skulle precis tipsa om chinos......
    Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    Xgirl83 skrev 2011-04-01 20:20:23 följande:
    Jo jag har sett dem på H&M och Lindex, ville dock helst inte att det ska vara body eftersom jag tänkte att på 1-årskortet så kanske vi tar några kort utan skjortan utan i bara linne också. Och då tycker jag det är snyggare om det är "vanligt" linne. Och på H&M är det ju dubbelstl 86/92 och jag är rädd att det blir för stort. Du har nog rätt i att det är bäst att jag kollar i butik. Det är ju nästan 2 mån tills han fyller år så jag ska väl hinna det.
    Vi hade vitt linne från PoP på 1-årsfotografering, de finns mindre. Byxorna från Zara är verkligen jättesnygga! Har helt missat de tills häromdagen, men då var de slut i rätt storlek.

Tror att H&Ms linnen i tvåpack är relativt små, vi hade 86/92 i Thailand i vintras iaf utan problem. På Zara har jag nog inte sett några på baby utan body tyvärr. Men annars kommer säkert baslinnen på Lindex o KappAhl nu i april. Byxorna på Zara tycker jag att du ska slå till på iaf, för de verkar gå åt fort! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    backi2008 skrev 2011-04-01 19:41:57 följande:
    Upplever den inte så stel utan ganska följsam. Har ännu inte tvättad den. Färgen är väldigt grön Den blå är finare i webshopen än irl, traktorerna är inte så tydliga som på den gröna. Det var sonen som valde den långärmade och jag t-shirten Så länge han nöjer sig med en lite läskig grön traktor tröja får jag vara väldigt nöjd, fasar för spiderman mm Kräks
    Får nog kolla i butik då hur grön den är då! Skrattande Tyckte den gröna såg finare ut, mer naturliga färger till motivet, men då får jag klämma på den, tyckte trycket såg glatt o härligt ut på bild iaf! Skrattande
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11