Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Isabelle och Casper skrev 2011-04-19 08:56:13 följande:
    hej hej hur gör man om man vill lägga till sidan till favoriter?
    Längst ner, under infoga bild, finns en länk du kan klicka på för att lägga till sidan till dina favoriter!
    Oscar 091001
  • winters
    Tullemi skrev 2011-04-20 13:39:09 följande:
    Nu har jag också köpt den. Vi ska på bröllop i juni (ingen tjusig klädkod) så denna klänning passade bra. Den blev min för 139 kronor!!!!!! Aldrig handlat så billigt någonsin
    Ja visst var det ett fynd, var tvungen att slå till på den andra oxå i dag! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters

I dag var det billigt värre i Göteborg där Frölunda torg hade nyinvigning så förutom 3för2 på barn fick man även 100 kr rabatt för varje 300 kr! Skrattande Vet inte om det bara gällde i dag, men annars var det väl premiärhelg hela helgen.

Oscar 091001
  • winters
    Peak skrev 2011-04-23 23:12:22 följande:
    la några plagg i korgen eftersom jag inte visste vad de gällde för, och det slutade med ett par jeans (179 och en hood (149 och alla koderna = 150 kr!
    Betalade genast - men det är som vanligt, de har lagt in koderna fel och så blir det inget köp och man får pengarna tillbaka eller?
    Tycker Lindex it-avd (eller vad man kallar dem) verkar rätt konstiga!? Mycket koder hit och dit och de kan inte lägga in dem rätt i webshopen!?
    De kanske vet att vi uppskattar rabatter! Skrattande Vilka är det som inte ska gå att kombinera med varandra nu då, för 3f2 har ju inga sådana begränsningar? Var även i butik och handlade för 300 kr och fick 100 kr i rabatt som var en stegrabatt och den gick även att kombinera med rea och 3f2 t ex. Och de där nyhetsbrevskoderna skulle väl oxå gå att kombinera eller? Och om det är 50 kr till en vän har jag svårt att se att inte även det skulle gälla utan begränsningar.
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2011-04-24 08:39:36 följande:
    minus shortsen för oss, Alexander har inte vant sig vid shorts än så han försöker dra ner dem hela tiden i benen, o blir helt förtvivlad att det inte går o då tar han av sig shortsen o hämtar byxor istället.. men det vändeer säkert!
    hahaha, vad gulligt! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2011-04-24 12:36:20 följande:
    såg dem i fredags i butik.,.. lite murriga i färgen, men de hade även liknande i turkost som är galet fina!! 99 kr även för de turkosa (fanns i beige o turkost vad jag kunde se)
    Då får jag spana i morgon, såg inga i torsdags, men det var över lag lite dåligt framplockat med shorts, är sugen på de marinblå, har turkosa liknande redan, men man kan kanske inte ha för mycket turkost iofs! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters

Köpte fina djungelt-shirtarna och turkosa poplinshortsen i går, de passade perfekt i färgen! Tyvärr var de marinblå slut, får kolla om jag kan hitta de i någon annan butik, men det verkar lite hopplöst...

Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11