För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Vill gärna höra hur ni upplevt kvaliten.

Använde min 50 kr kupong i dag, och för att jag skulle känna att jag gjorde ett riktigt kap ville jag använda den på något som kostade max 100 kr, då blir det ju halva priset hehe...löjlig man är....
I alla fall, det blev en Bamsetröja till lillgrabben, härlig gräsgrön och vitrandig med marinblå hals och ärmslut och katten janson på bröstet. Gillar den där gräsgröna färgen, har hört att den blir lite inne i vår! Funderar på att köpa marinblåa mumin mjukisar till, de matchade perfekt, men jag tror jag har ett par velour som matchar från förut, och jeans är ju också snyggt till!
Min 4,5 åriga dotter har massor av velourbrallor i olika färger. Har varit så perfekta att använda till både tröjor och tunikor, och Lindex har ju så bra pris med T3B2. Men plötsligen känner jag kris här. Dottern har mycket bestämt att hon inte längre vill gå med sådana mjukisbyxor, velortights är OK, men INTE byxor. Och jag vet inte om jag orkar den striden varje morgon... så nu blir det att rensa ut...suck... Minns att 6,5 åringen hade samma åsikter, men det var väl ett år sedan eller så, men då var det att hon vägrade gå ed mjukisbyxor med snöre (vilket ju Lindex har....) Sedan har lilltjejen också bestämt att hon HATAR brunt, så det vill hon inte gå med, och inga dinos eller monster på kläderna (har fina tunikor och klänningar från Me&I med detta, en som inte ens är använd).
Lyxproblem, men vad smidigt det är när man kan bestämma vad barnen skall ha, alltså innan de får så starka åsikter! Hon har varit jättesmidigt länge. Enda jag har fått ge efter för är att köpa något lila (gillar inte lila själv), för hon fullkomligt älskar lila... annars har hon gått med allt jag köpt, men nu är det alltså nya tider...
Tur man har en lillkille kvar att bestämma åt! Fast...iof han har börjat lite han med. Det har varit några tröjor han har blivit superarg när jag tagit på, och sagt "jillar inte!!!" mycket bestämd, har dock glömt vilka de var... vet att sålänge det typ olika fordon, dinosarier, Byggare Bob, Bamse , Bilar eller StarWars så gillas allt
Frågar igen - 20% på ett köp på HM, hur länge varar den rabatten, och gäller det både barn och vuxen?