• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-08-17 21:04:23 följande:
    jag köpte en superfin på Kappahl i våras, turkos. de kankse har dem kvar, eller får in liknande?
    fanns både på baby och barn.
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Tullemi
    AochJsMamma skrev 2010-08-17 21:05:10 följande:
    fanns både på baby och barn.
    Ja, jag minns dem. Fanns även grå med rosa kantband. Det är ju bara augusti så än finns det hopp, haha
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Enensammamma
    sarsparis skrev 2010-08-17 20:16:42 följande:
    Vad tror ni, jag kan alltså inte bestämma mig för overall, velar hit och dit. bor på västkusten=slask, regn och mer slask.

Tror ni fix overallen håller måttet? vill absolut inte att sonen ska behöva ha på sig galonbyxor ovanpå.
    Fast om det blir som i vintras så blir det ju inget slask
  • Rebus

Hej! Är det någon här som vet om det finns någon aktuell kupong på Kapp Ahl nu? Gärna som går att skriva ut! Hoppas på svar!

• sarsparis
    Enensammamma skrev 2010-08-17 21:43:36 följande:
    Fast om det blir som i vintras så blir det ju inget slask
    Å andra sidan har jag svårt att tro det.....det var ju helt extremt här på västkusten Glad jag gillar iof det vädret men har svårt att tro att det blir lika i år.....och sen blev det faktikst slask i slutet av mars, då var sonen snustorr i sin Nanook trots simturer i sandlådan som hade 3 dm vatten i sig......
  • Enensammamma
    sarsparis skrev 2010-08-18 06:33:33 följande:
    Å andra sidan har jag svårt att tro det.....det var ju helt extremt här på västkusten Glad jag gillar iof det vädret men har svårt att tro att det blir lika i år.....och sen blev det faktikst slask i slutet av mars, då var sonen snustorr i sin Nanook trots simturer i sandlådan som hade 3 dm vatten i sig......
    Jag tycker nog mer att det var "normalt" väder faktiskt När jag var liten var det snö hela vintrarna och typ -20 grader (på slut 70 och hela 80 talet) Jag hoppas hoppas det blir lika i vinter

Kommer inte ihåg om våren va slaskig men ungen va alltid torr i sin Reima iaf
  • star67

jag köpte igår en overall i svart 86 till min som, men jag funderar på att byta till röd, han har röda vinter skor och har en torkus mössa med röd sjärna på en svart mössa och lätt att man hitta röda vantar.
    hade ni köpt röd till era killar??

• zasata
    star67 skrev 2010-08-18 09:31:51 följande:
    jag köpte igår en overall i svart 86 till min som, men jag funderar på att byta till röd, han har röda vinter skor och har en torkus mössa med röd sjärna på en svart mössa och lätt att man hitta röda vantar.
    låter som det blir mkt rött med röda skor till, men ja jag tycker pojkar kan ha rött?
  • Enensammamma
    star67 skrev 2010-08-18 09:31:51 följande:
    Varför skulle pojkar inte kunna ha rött? Käönet sitter väl inte i en färg heller?
  • Tullemi
    Enensammamma skrev 2010-08-18 09:37:40 följande:
    Varför skulle pojkar inte kunna ha rött? Käönet sitter väl inte i en färg heller?
    Min son ska ha en röd POP skaljacka så JA visst kan man ha rött på killar . Det är ju hur fint som helst.
    Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11