• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • myHappiness
    star67 skrev 2010-08-16 10:54:17 följande:
    elleo lurar kunder!
    jag beställde föra gång några varor och en överkast för 29 kr. jag fick andra varor utom överkast, mailade de de sa att den har försvunnit på posten blev sur o lämnade tillbaka hela beställnning.

Igår jag gjorde ny beställning och en veska addidas på köpet det står att paketet har skickat utom väska som står posten 10 /9. och jag beställde för veskan skull. varför de gör så??
    Du missade inget, överkastet var så himla fult!
  • aglili
    myHappiness skrev 2010-08-16 11:44:49 följande:
    Japp, jag skickade tom tillbaka mitt.
  • myHappiness
    aglili skrev 2010-08-16 11:50:42 följande:
    Japp, jag skickade tom tillbaka mitt.
    det orkade inte jag, tänkte ha det som pinic filt nån dag, sen slänga det tror jag...Kräks
  • star67
    myHappiness skrev 2010-08-16 11:44:49 följande:
    jaha och jag som hade beställd 3 st Skrattande men addidas veska skulle gärna vilja ha.
  • AnkiFalun

Hur lång tid tog det för er som skicka efter lindex kort med kredit innan ni fick kortet hem?

• Tessou

Nån som vet hur länge alla dessa rabatter (10% på hela beställning....25% och 30% på en vara) gäller?

ELIAS 090326
  • Enensammamma
    AnkiFalun skrev 2010-08-16 13:51:34 följande:
    Hur lång tid tog det för er som skicka efter lindex kort med kredit innan ni fick kortet hem?
    Varför med kredit? Livsfarligt ju..
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-15 08:55:39 följande:
    Nu beställde jag en röd 98 till 90 cm Alexander. Blir den för stor får jag väl byta. Nu får jag banne mig sitta på fingrarna, INGA mer ytterkläder hittåt! Om jag kan håll amig.. Men vem kan motstå en overall för 460 spänn?

Ska bli så kul att se den irl, hoppas den har samma fina röda färg som fjolårets jackor! (overallerna minns jag inte om de fanns i rött..)
    Jag provade storlek 98 på Wilma o den satt precis i grenen så om jag ska köpa en fix så blir det storlek 104 som jag oxå provade. o den satt bättre
  • Virrpirr

Jag ser ingen skaloverall på hemsidan som ni pratar om?

Eller finns den bara i butik?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11