• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • anjis78

Köpte en jättfin turkos skaloverall på lindex i går. Skulle ville ha en till tösen också och frågade i affären om den fanns i andra färger. En sa att den inte fanns i andra färger, medan en annan tjej påstod att den hade funnits i rött,men var slut. Någon som har sett skaloveraller i andra färger på sitt lindex?

• Tullemi
    anjis78 skrev 2010-08-15 22:01:00 följande:
    Köpte en jättfin turkos skaloverall på lindex i går. Skulle ville ha en till tösen också och frågade i affären om den fanns i andra färger. En sa att den inte fanns i andra färger, medan en annan tjej påstod att den hade funnits i rött,men var slut. Någon som har sett skaloveraller i andra färger på sitt lindex?
    Om du menar den med stjärnor på så har den väl inte funnits i rött!?
    Milea 080217 Lucas 100202
  • anjis78
    Tullemi skrev 2010-08-15 22:03:40 följande:
    Om du menar den med stjärnor på så har den väl inte funnits i rött!?
    Nej inte vet jag, det var lindextjejen som sa det. Jag trodde den var nyinkommen, men det är säkert 1 månad sen jag var på lindex.
  • Cacan
    Xgirl83 skrev 2010-08-15 13:30:10 följande:
    Skulle tro att den är slutsåld eftersom det är ett sommarplagg. VIlken storlek söker du?
    söker stl 74 eller 80
  • Enensammamma
    winters skrev 2010-08-15 20:23:57 följande:
    Man måste vara kreditmedlem, räcker inte med bara vanlig Club-medlem.
    Tack
  • Tullemi
    anjis78 skrev 2010-08-15 22:19:05 följande:
    Nej inte vet jag, det var lindextjejen som sa det. Jag trodde den var nyinkommen, men det är säkert 1 månad sen jag var på lindex.
    Jag har bara sett den i turkost, på på deras hemsida och i butik. Jag troooor hon kan ha fel faktiskt
  • anjis78
    Tullemi skrev 2010-08-16 08:27:19 följande:
    Jag har bara sett den i turkost, på på deras hemsida och i butik. Jag troooor hon kan ha fel faktiskt
    Det tror jag medGlad Fast jag skulle inte ville ha den i rött men rosa eller lila kanske. Konstig att de inte har
    gjort i flera färger.
  • Tullemi
    anjis78 skrev 2010-08-16 08:31:51 följande:
    Det tror jag medGlad Fast jag skulle inte ville ha den i rött men rosa eller lila kanske. Konstig att de inte har
    gjort i flera färger.
    Ja, det är ju ett himla praktiskt och prisvärt plagg.
  • star67

elleo lurar kunder!
    jag beställde föra gång några varor och en överkast för 29 kr. jag fick andra varor utom överkast, mailade de de sa att den har försvunnit på posten blev sur o lämnade tillbaka hela beställnning.

Igår jag gjorde ny beställning och en veska addidas på köpet det står att paketet har skickat utom väska som står posten 10 /9. och jag beställde för veskan skull. varför de gör så??

• sarsparis

Nån som vet vilka färger vinterjackan kommer i? Och vad brukar de kosta? Än fast de inte i min affäre.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11