• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Fredriks Mamma

Jaha.. va surt! Jag som väntat på barnbidraget för att kunna beställa overallen!

• Tullemi
    zasata skrev 2010-08-21 21:29:20 följande:
    hur många 30% vågar ni använda vid samma köp?
    Jag har bara använt en kupong per köp (eller 2 om jag även köpt jeans) men jag har däremot varit och handlat vid 4 tillfällen och slängt fram kuponger varje gång
    Milea 080217 Lucas 100202
  • leias

Sista turen idag fråga jag om jag fick lämna 2 o hon skratta o sa att det var okej.

Har handlar för 6 stycken totalt

• AochJsMamma
    leias skrev 2010-08-21 21:45:30 följande:
    Sista turen idag fråga jag om jag fick lämna 2 o hon skratta o sa att det var okej.

Har handlar för 6 stycken totalt
    på två olika plagge ller samma? Jag har oxå frågat ibland, och då har de oftast sagt att det går bra, för annars tar jag ju bara ett nytt plagg o stäler mig i kö igen = ytterligare ett köp att hantera. Men då har d evarit när det INTE har stått endast en gång per kund. Annars har jag smugit.. typ en i ena butiken o en i andra.. Drömmer Oskyldig
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • zasata
    AochJsMamma skrev 2010-08-22 09:40:19 följande:
    på två olika plagge ller samma? Jag har oxå frågat ibland, och då har de oftast sagt att det går bra, för annars tar jag ju bara ett nytt plagg o stäler mig i kö igen = ytterligare ett köp att hantera. Men då har d evarit när det INTE har stått endast en gång per kund. Annars har jag smugit.. typ en i ena butiken o en i andra.. Drömmer Oskyldig
    undra om jag skall våga det med i morgon Tycker ofast dom säger "men det är klart man bara får använda en gång (lilla du.)
  • leias

Säger de att man inte får använda 2 vid samma köp så säger man att man då vill göra 2 stycken köp istället.
    Jag utnyttyttjade 2 kuponger på 2 olika produkter.

Ingen som vet om skidbyxorna stl 86, hittar bara 92

• h80

Jag har en jacka från lindex som jag funderar på om det är en "skaljacka" eller en vanlig. Hur vet man det?

• maadicken

ingen som har köpt dom turkosa byxorna med stjärnor på knäna i stl 116 och vill byta med mig till 110? dom var visst inte så stora som jag trodde

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • New mum

är stjärnbyxorna slut eller? Jag hittar inte dem sidan eller i butiken...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11