• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • AochJsMamma

är det nån som har innermått på årets Bamse gummistövlar stl 23 eller 24??

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AnkiFalun

såg på lindex butiken bamse stövlarna där har dom sänkt dom till 99.
    på nätet kostar dom 179 hur kan det komma sig?

• AochJsMamma
    AnkiFalun skrev 2010-08-20 20:36:00 följande:
    såg på lindex butiken bamse stövlarna där har dom sänkt dom till 99.
    på nätet kostar dom 179 hur kan det komma sig?
    oj, det låter ju bra. Undra om det är här med..behöver verkligen nya till dagis
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Mamma och Mor

Min dotter har av en av dessa tröjor som har återkallats.. Tur i oturen är att det varit en "fintröja" som inte använts många gånger, vilket faktiskt känns skönt efter detta larm. Imorgon är det jag som går till Lindex och återlämnat den.

Dåligt skött att sådana plagg passerar deras sk "kontroll"

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Vårsolen
    AochJsMamma skrev 2010-08-20 19:57:07 följande:
    är det nån som har innermått på årets Bamse gummistövlar stl 23 eller 24??
    Nej tyvärr har jag inte måttet på de storlekarna men 26orna har en innersula på ca 16,8cm. 
    Kanske kan det vara till hjälp för någon annan här  
  • star67

behöver en jacka till min son i stl 80 eller 86 som ska ha till höst eller komande dagar kanske inte så tjock och som fin jacka när vi är på besök eller inte är så kallt. han har en tunn overall till dagis och har köpt en fix overall när det blir kallt och har en lurvjacka.
     jag hittade en på lindex rea softshel jacka kanske den hade varit bra, ångrat mig att inte köpte denRynkar på näsan den var för 100 kr.

• Tullemi

Ja, softshelljackorna är fina...
    Tycker det är ganska dåligt utbud med vinterjackor/overaller till mindre barn - tänker på storlekarna 74 och 80. Jag vägrar sätta på Lucas lurviga opraktiska overaller med "söta" nalleöron på. Jag vill att han ska ha riktiga vinterkläder ju. Men inte POP för det blir för dyrt denna vintern (semestern i vinter blir dyr). Lindex hade varit utmärkt men de har ju inget....buhu.

Milea 080217 Lucas 100202
  • star67
    Tullemi skrev 2010-08-20 22:57:34 följande:
    Ja, softshelljackorna är fina...
    Tycker det är ganska dåligt utbud med vinterjackor/overaller till mindre barn - tänker på storlekarna 74 och 80. Jag vägrar sätta på Lucas lurviga opraktiska overaller med "söta" nalleöron på. Jag vill att han ska ha riktiga vinterkläder ju. Men inte POP för det blir för dyrt denna vintern (semestern i vinter blir dyr). Lindex hade varit utmärkt men de har ju inget....buhu.
    det brukar komma fix vinter overall stl 74-86 de brukar vara jätte fina men jackor de hade inte något fin föra året som passar till hösten inte jätte tjocka jag behöver en till kommande kalla dagar men vet inte var finns en som ska passa.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11