• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Wizz

Är Lindex tjocka fleecoveraller stora i storlekarna? Har en tjej som är 66 lång nu och velar om jag ska köpa en 68 eller 74 åt henne, hon är 8½ månad. Köpte en vinterjacka på H&M åt henne i 74 och den drunknade hon i nu så den måste jag byta. 

Är så svårt med stolekar! Vilken skulle ni köpt?

• Ruso
    Mamma och Mor skrev 2010-08-20 21:16:07 följande:

Min dotter har av en av dessa tröjor som har återkallats.. Tur i oturen är att det varit en "fintröja" som inte använts många gånger, vilket faktiskt känns skönt efter detta larm. Imorgon är det jag som går till Lindex och återlämnat den.

Dåligt skött att sådana plagg passerar deras sk "kontroll"

...det är nog många tryck som har dessa ämnena om det är tillåtet i kläder. Som tur är han ju barnen sällan dirketkontakt med trycket, så jag är inte så nervös..., skall givetis lämna tilbaka tröjan i alla fall!
  • Ruso
    star67 skrev 2010-08-20 22:47:56 följande:
    behöver en jacka till min son i stl 80 eller 86 som ska ha till höst eller komande dagar kanske inte så tjock och som fin jacka när vi är på besök eller inte är så kallt. han har en tunn overall till dagis och har köpt en fix overall när det blir kallt och har en lurvjacka.
     jag hittade en på lindex rea softshel jacka kanske den hade varit bra, ångrat mig att inte köpte denRynkar på näsan den var för 100 kr.
    Jag köpte den lätta vadderade softshell jackan de har nu, finns i grönt och svart, till min son.
    Hade en liknande förra året som var kanon, först som höstjacka och sedan som lite "fin" jacka på vintern.
  • Finesse
    Ruso skrev 2010-08-20 19:43:41 följande:
    Jag har en cerise rosa, står det art í den? Har inte kollat trodde det var den som står på hemsidan...
    Ja på tvättlappen står det en massa siffror, börjar på 6..
    Ebba 071228
  • Finesse

Min dotter har inte använt den ännu då jag köpte den på rean å i 110.. hon har bara 104 ännu..

Ebba 071228
  • Rocktroll
    Wizz skrev 2010-08-20 23:22:42 följande:

Är Lindex tjocka fleecoveraller stora i storlekarna? Har en tjej som är 66 lång nu och velar om jag ska köpa en 68 eller 74 åt henne, hon är 8½ månad. Köpte en vinterjacka på H&M åt henne i 74 och den drunknade hon i nu så den måste jag byta. 

Är så svårt med stolekar! Vilken skulle ni köpt?

H&m vinterjackor är visserligen gigantiska. Dottern har en i storlek 80 som hon säkert kan ha denna vintern när hon är 1 ½-2 år Förvånad jag tror en 74 på fleeceoverall blir bra med kanske lite uppvik i början.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Lycka 1

Igår storshoppade jag riktigt på Lindex.

Köpte bla Fix overall, dubbeljackan och byxor. Köpte bara ett plagg i taget så jag fick 30% på varje plagg

Sen blev det även mössa, vantar, fuskpolo, lurvfleecejacka, klänning, tights och två velourbyxor.

• AochJsMamma
    Lycka 1 skrev 2010-08-21 09:42:46 följande:
    Igår storshoppade jag riktigt på Lindex.

Köpte bla Fix overall, dubbeljackan och byxor. Köpte bara ett plagg i taget så jag fick 30% på varje plagg

Sen blev det även mössa, vantar, fuskpolo, lurvfleecejacka, klänning, tights och två velourbyxor.
    å vad mycket fint!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Enensammamma

åååh jag som köpt en svart fix i strl 98 och nu ser jag att Me too:s nya är så fina med katter i år. Vill ha den istället ju

• AochJsMamma

vad är det för fel på Bamse gummistövlarna? Har ringt två butiker nu och de har inga eftersom det är nåt fel på dem säger de???

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11