• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • MTG
    Xgirl83 skrev 2010-09-27 19:33:26 följande:
    Lustigt, exakt detsamma gjorde jag och var och hämtade ut dem förut! Jättefina, tror de blir perfekta nu i höst.
    tyckte de var jättefina och 300 känns riktigt bra =) är bar alite osäker om det är höstskor eller om de tål lite vinterkyla oxå? fyndade ett par goretex superfit för halva priset i helgen, bara för att de var sista paret de hade kvar, så har verkligen haft tur med skorna =)
    Tindra 080208
  • Wilmis07
    MTG skrev 2010-09-27 21:21:29 följande:
    tyckte de var jättefina och 300 känns riktigt bra =) är bar alite osäker om det är höstskor eller om de tål lite vinterkyla oxå? fyndade ett par goretex superfit för halva priset i helgen, bara för att de var sista paret de hade kvar, så har verkligen haft tur med skorna =)
    Jag tycker inte att det är en vintersko,men till hösten är den toppen!
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • MTG
    Wilmis07 skrev 2010-09-27 21:36:42 följande:
    Jag tycker inte att det är en vintersko,men till hösten är den toppen!
    det var det jag misstänkte oxå. kändes fel att ha lågsko som vintersko men samtidigt verkade de så fodrade. bara vinterskor kvar att köpa nu, sen är lilla fröken rustad med ytterkläder så det både räcker och blir över ;P
    Tindra 080208
  • Xgirl83

Jo jag tycker nog också höstsko, den var ju bara lite fodrad. Hoppas de ska passa till våren också.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Pokergirl

*suck* Köpte fodrade överdragsbyxor och jacka. Stog "water resistant" men givetvis tränger fukt igenom. Jag som trodde dessa skulle motsvara galonplagg.

Bonum vinum laetificat cor hominis
  • iAnnaMaria
    Pokergirl skrev 2010-09-27 23:08:17 följande:
    *suck* Köpte fodrade överdragsbyxor och jacka. Stog "water resistant" men givetvis tränger fukt igenom. Jag som trodde dessa skulle motsvara galonplagg.
    Kanske bara är vattenavvisande då? För alla de överdragsbyxor och jackor jag har haft har fungerat precis som galon. Mina pojkar sitter i vattenpölar utan att bli minsta fuktiga.
  • aglili
    Pokergirl skrev 2010-09-27 23:08:17 följande:
    VAr köpte du dem
  • kalmar brud
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-27 18:04:42 följande:
    Jag köpte coops, och kan rekomendera! Lång dragkedja, och inte så tjocka så de går att leka med! Långt skaft. 99 kr för enfärgade svarta el lila, och 129 för rutmönstrade.

Sen beställde jag ett par vantar från www.pompdelux.se (nytt företag med hemförsäljning av barnkläder, kom till Sverige i våras). De kostar 90 kr, och samma där tyckte jag att de kändes tunna och mjuka, men bra! Tumvantar.
    Har du någon bild på dom vantarna?
  • Pokergirl
    aglili skrev 2010-09-28 06:32:42 följande:
    VAr köpte du dem
    Lindex. Waterresistent står det så jag antar att dom bara är vattenavvisande då.
    Bonum vinum laetificat cor hominis
  • mollan nu
    Pokergirl skrev 2010-09-28 10:15:26 följande:
    Lindex. Waterresistent står det så jag antar att dom bara är vattenavvisande då.
    bara fix kläderna är vattentäta. Lindex vanliga överdragsbyxor för 149:- står bara emot lera och sand.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11