• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Pokergirl
    Xgirl83 skrev 2010-09-28 21:36:09 följande:
    Är det de svarta typ fodrare regnbyxorna som också finns i turkost och mörkrosa (var det väl?)? Typiskt, dem har jag också köpt ju! Tänkte ha dem på dottern när det är som lerigast, för annars har jag köpt ett par Nanook skalbyxor nu som garanterat är vattentäta.
    Precis, röd/rosa med två reflexband på. Stjärnor på jackan.
    Bonum vinum laetificat cor hominis
  • Xgirl83
    Pokergirl skrev 2010-09-28 21:46:25 följande:
    Precis, röd/rosa med två reflexband på. Stjärnor på jackan.
    Ja då är det precis sådana jag köpt. Ja det står ju faktiskt bara "vattenavvisande" men trodde att det ändå var som fodrade galonbyxor. Jag velar nu huruvida dottern verkligen behöver ett par helt vattentäta skalbyxor, ett par Lindex vattenavvisande skalbyxor, regnbyxor plus då de här fodrade överdragsbyxorna... Kanske får bli Tradera.

Funderar på en sådan här till dottern att ha under skaljackan i höst. Är sådana jackor varmare än fleece? Är det nödvändigt med en sådan när man redan har fleecejackor hemma?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=9041177&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357441
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • backi2008
    Smultronhjärta skrev 2010-09-28 21:35:30 följande:
    Men du vet väl att du kan be kompisen skicka det till dig,sen döper du tillfälligt kompisen till Lindex Club så är du all set Drömmer
    Har gjort så tidigare när hon fått 25% på ett helt köp Skrattande. Lite konstigt bara när hon står som avsändare Oskyldig
    Emil min solstråle
  • Lycka 1
    Xgirl83 skrev 2010-09-28 22:05:57 följande:
    Ja då är det precis sådana jag köpt. Ja det står ju faktiskt bara "vattenavvisande" men trodde att det ändå var som fodrade galonbyxor. Jag velar nu huruvida dottern verkligen behöver ett par helt vattentäta skalbyxor, ett par Lindex vattenavvisande skalbyxor, regnbyxor plus då de här fodrade överdragsbyxorna... Kanske får bli Tradera.

Funderar på en sådan här till dottern att ha under skaljackan i höst. Är sådana jackor varmare än fleece? Är det nödvändigt med en sådan när man redan har fleecejackor hemma?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=904...
    Vi har den fleecen men jag tycker den är lite för tjock att ha under en skaljacka.
    Men nödvändig är den endå eftersom den är så fin och gosig
    Vi har ett helt lager av olika fleecejackor.
  • Smultronhjärta
    backi2008 skrev 2010-09-28 22:16:04 följande:
    Har gjort så tidigare när hon fått 25% på ett helt köp Skrattande. Lite konstigt bara när hon står som avsändare Oskyldig
    jag är så himla dålig på mobiler så det kanske blir så på en del sorter..Får jag sms från någon som jag sen går in och ändrar namnet på i telefonboken så står det nya namnet som avsändare dvs i detta fallet får kompisen tillfälligt heta Lindex Club...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • backi2008
    Smultronhjärta skrev 2010-09-29 07:05:43 följande:
    jag är så himla dålig på mobiler så det kanske blir så på en del sorter..Får jag sms från någon som jag sen går in och ändrar namnet på i telefonboken så står det nya namnet som avsändare dvs i detta fallet får kompisen tillfälligt heta Lindex Club...
    Bra tips Skrattande. Har en iphone som visar hela min sms konversation med den personen (det som rymms på skärmen men det blir en del). Hittills har dom inte varit så petiga utan jag har bara viftat med telefonen och sagt att jag har ett sms med rabatt.
    Emil min solstråle
  • Xgirl83
    Lycka 1 skrev 2010-09-28 22:36:15 följande:
    Vi har den fleecen men jag tycker den är lite för tjock att ha under en skaljacka.
    Men nödvändig är den endå eftersom den är så fin och gosig
    Vi har ett helt lager av olika fleecejackor.
    Jaha, det kanske blir bylsigt? Jag tänkte annars att ha under skaljackan när det är ännu kallare, t ex milda vinterdagar. Jag får känna lite på den, ska till Lindex snart.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Lantani

Attans jag som trodde rabatten gällde idag också.. Jjaj så kan det bli.

Undrar också om någon vet ifall vinterkläderna är till bättre pris även i butik? Isåfall får det bli en blå vinterjacka till sonen tror jag!

Alvin 081114 och Alice 100807
  • star67
    Lantani skrev 2010-09-29 09:54:33 följande:
    Attans jag som trodde rabatten gällde idag också.. Jjaj så kan det bli.

Undrar också om någon vet ifall vinterkläderna är till bättre pris även i butik? Isåfall får det bli en blå vinterjacka till sonen tror jag!
    det undrar jag med, kanske någon kan ringa o fråga.

gäller rabatter fortfarande??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11