• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Chetti
    Silverhaj76 skrev 2010-09-25 19:09:59 följande:
    Fina kläder du shoppat Cehtti!!! Hej hej förresten, det var länge sen, hoppas ni mår bra ! Har du tänkt att Ellos har 50% på valfri vara?  De har ju bra barnskor, bla Kavat!
    Hejhej!

Allting är bra tack! Hoppas ni också mår bra. Vilket bra tips, ska genast surfa in på Ellos och kolla.
    blääääääääääää
  • Chetti
    star67 skrev 2010-09-25 19:30:48 följande:
    var det på alla lindex butiker 20% jackor ?? jag hade en jacka som hade 30 % rabatt om jag byte den mot en fix 3 i 1 jacka hade jag fått 20 % först och 30% rabbat på den eller får man en.
    Det är bara på Lindex i Skärholmen Centrum som 20% rabatt på alla ytterkläder gäller och endast denna helgen.
    Vet inte om det går att kombinera rabatter?!
    blääääääääääää
  • j00hanna

Är inte tag tre betala för två mjukisbyxorna JÄTTESTORA!?
    Köpte tre par åt sonen och de var GIGANTISKA, de gamla som är storlek 104 är nästan för små..

• Yosa

Hörde i Tradera-tråden att många fått dåliga dragkedjor på FIX jacka. Har ni också hört detta? skulle de gå att byta ut den? Även fast den va köpt förra året och utan kvitto?

• Lantani
    j00hanna skrev 2010-09-26 18:19:16 följande:
    Är inte tag tre betala för två mjukisbyxorna JÄTTESTORA!?
    Köpte tre par åt sonen och de var GIGANTISKA, de gamla som är storlek 104 är nästan för små..
    Jo de åste de vara. Köpte 1 par turkosa till sonen i storlek 92 och de var också gigantiska, väldigt mycket större än plyschbyxorna i samma storlek (skiljde säkert minst 5 cm på ängden och likamycket på bredden)
    Alvin 081114 och Alice 100807
  • maggan75
    Yosa skrev 2010-09-26 19:28:39 följande:
    Hörde i Tradera-tråden att många fått dåliga dragkedjor på FIX jacka. Har ni också hört detta? skulle de gå att byta ut den? Även fast den va köpt förra året och utan kvitto?
    svarade dig i Tradera tråden nyss
  • PialenaOskar

Xgirl83- så fina jeansen blev på tjejen!!  Jag köpte dem oxå till sonen sen :) så baggy o söta !

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11