• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • sarsparis
    h80 skrev 2010-09-24 21:54:08 följande:
    ja, det är nog olika från affär till affär. Hon jobbar på polarn o pyret o de krånglar aldrig (inte vad jag vet iallafall)  I våras lämna jag in en body som hade blivit väldigt tvättnoppig, köpte för 2 år sen o det var inga problem............fick en ny direkt
    Lindex och polarn och pyret är två affärer jag gärna handlar kläder i för det är aldrig några problem, det är knappt man behöver kvitto....Glad
  • h80
    sarsparis skrev 2010-09-24 21:56:14 följande:
    Lindex och polarn och pyret är två affärer jag gärna handlar kläder i för det är aldrig några problem, det är knappt man behöver kvitto....Glad
    nej, det har jag aldrig Glad
  • h80
    Chetti skrev 2010-09-24 21:56:00 följande:
    www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1037-stjeovsr...

Jag använde denna kupongen förra veckan. Har ni någongång använt samma kupong 2 ggr?
    Vågar jag göra det?
    Jag vill så gärna köpa Fix termobyxor och en av Lindex vinterjackor åt sonen imorgon.

Hur tänker ni? Vill helst inte fuska men det är ju dyrt med vinterkläder...
    jag har använt den 1 gång i affär o 3 gånger i webbshoppen. tror inte att det är att fuska om man använder den flera gånger. Du hade ju lika gärna kunnat handla för mer första gången
  • Tullemi

Många (jag tex) har fått 2 kuponger så då måste man ju kunna använda båda. En på mail och en via posten.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Xgirl83
    maggan75 skrev 2010-09-24 21:21:47 följande:
    ok ja det var ju skumt, fick förfrågan om jag ville ha ngt annat men  nu finns ju bara vinterjackorna  så jag sa att jag väntade. Funderar på vad man ska ha istället ... om man vågar sig på Fix vinterjackan ...
    Jag undrar om det är samma med vinterjackorna? Får för mig att dotterns vinterjacka som hon hade förra året var förstärkt med något i dragkedjan... Fast det verkar ju konstigt också om de inte använder likadana dragkedjor.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • lahja1
    h80 skrev 2010-09-24 21:51:08 följande:
    vad är det?
    de har 50 % på utvalda plagg o de kallar de för today. låter ju som att borde bara vara för en dag men de fanns samma plagg igår med.....
  • winters

Nu kan jag inte kolla i Oscars garderob eftersom han sover, men jag har för mig att det stod att det var YKK-dragkedja i vinterjackorna, men som sagt, helt 100 är jag inte. Får hoppas att de kommer att funka bättre!

Oscar 091001
  • Linastrumpan

Fix 3i1 jacka har ett rejälare bixtlås. Det är YKK och den verkar hållbar. Jag kollade nog när jag blev erbjuden att byta skaljackan mot en sån. Vill ju inte ha samma problam igen.

Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11