• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tegu
    Sephiroth skrev 2010-09-30 13:42:59 följande:
    Oj, min son har verkligen stort huvud. :-S Han hade något på 49cm strax innan han fyllde ett. ^^
    Okej. Min son hade 4 cm på 1års kollen.
  • Sephiroth
    Tegu skrev 2010-09-30 17:57:42 följande:
    Okej. Min son hade 4 cm på 1års kollen.
    Det var ett väldigt litet huvud. :-P
  • Hallonmaja

Fick sms idag om 25% på ett helt köp på KappAhl 1-3 okt. Vet inte om de har så mycket fint just nu, tycker inte det finns så roliga kläder där som på Lindex. Men det är värt att kolla

dotter 2008 & bebis i magen bf 7/3-11
  • Griffelfot
    Xgirl83 skrev 2010-09-30 15:17:12 följande:
    Jag ser inte heller de två senaste bilderna du la in i BT.
    Äsch då. Kolla i mitt galleri där ligger de. Har kanske lyckats plocka bort de jag la i tråden...
    ♥Elliot 10/11-08♥ Bloggar på griffelfot.blogg.se/
  • Skytten75
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-27 18:25:20 följande:
    TACK! Ska köpa det nästa gång!! "Ta bort" var i ny sprayflaska.

O nu när vi ändå pratar tvätt.... så kan vi komma in på städning (kan ju starta ny tråd)... eller? Vad är bästa sättet att få golvet RENT!! Vi har ganska grovt smust (rent och snyggt hemma, ingen ohygien), pga att vi går in med skor, har vagnar inne, bor på landet... dvs inget trapphus som samlar upp det mesta.

Men min yngsta, 6 månader, blir smutsig på kläderna, trots att jag skurat just golvet! Har nyligen provat cillit bang (!), och det är inte så bra. Använder ENJOs städprodukter, supereffektiva mikrodukar/mopp.

Jag vill kunna torka med en våtservett, och den ska fortfarande vara vit... hur får jag det?!
    Till tvätten rekommendear jag flytande galltvål. Superbra! Funkar även på gamla fläckar. Gnugga o låt verka!

Till golv använder vi på grummes gröna såpa.
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Ruso

Vad var det för fel ni som reklamerade FIX skaljacka?

I morse fick inte 6 åringen ihop jackan (köpt på rea i början av hösten) och jag skulle hjälpa till. Då har den där lilla metallplutten längst ner liksom släppt från jackan, så det går inte att få dragkjedjan om den och dra upp.

Var det samma hos er, kan jag reklammera?
    Köpte ju på rean, så man få ju inte så mycket igen för den skulle jag tro... inte nog för att köpa en likvärdig jacka, så jag är ju faktiskt lite ledsen nu
    Köpte dessutom när det var ta 2 betala för 1... kommer dock inte inte ihåg vad de kostade, någon som vet?

Usch vad jobbigt detta var, hon använder ju jackan varje dag nu.
    Pissdag... ena dottern sjuk så jag fick inte åka iväg och ta tentan, då maken är på tjänsteresa. Nu får jag ta omtenta samma dag som vi har slutseminarium i nästa kurs... usch och fy och bläh...

sådär, nu fick jag vädrat lite...

• Ruso

En sak till... det var ju detta tshirts som återkallades. Någon av er sa att nr på lappens insida inte behövde stämma med art nummret som stod på hemsidan, för att affären hade sagt att det var olika i bland.

Någon som lämnade tillbaka tshirt som hade annat nummer?
    Jag har ju en cerise som ser likadan ut som på bilden, men med annat nummer, så jag var aldrig där med den då kundtjänst sa att det skulle vara precis samma nummer...

• Skytten75

Har alla ni fått sms av Lindex i veckan på 25% rabbat på en vara? Jag får alltid sms, men har inte fått denna gång. Är besviken tanke på att jag handlar nästan alla mina barnkläder där. Jag vill också ha! Hur länge gäller erbjudandet? Någon kanske kan smsa mig?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11