• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ms Kanga
    Buttelina skrev 2010-10-14 22:48:52 följande:
    men åh jag hade blivit skitsur om nån hade försökt dra sig ur. du får köpa jackan och sälja den själv igen om du ångrat dig. Tänk efter FÖRE du köper
    Håller med - har man budat får man stå sitt kast om man ångrar sig och sälja vidare direkt själv - det ska inte första säljaren bli besvärad med
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Lillebror 100726
  • Mamma och Mor
    Buttelina skrev 2010-10-14 22:48:52 följande:
    men åh jag hade blivit skitsur om nån hade försökt dra sig ur. du får köpa jackan och sälja den själv igen om du ångrat dig. Tänk efter FÖRE du köper
    Jag som säljer mycket på Tradera blir oerhört irriterad de gånger vi haft oseriösa med i budgivningen. Japp, det är oseriöst att buda och sedan inte ha för avsikt att fullfölja köpet. Lagt kort ligger, lägg inte bud om du är osäker!
    Rätt och riktigt är för din del att betala och få hem din vunna auktion. Sälj sedan iväg det om du inte vill ha det - men varför ska den som lagt ut en auktion få extrajobb pga dig?Skrikandes
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Mamma och Mor

Buttelina: nu blev mitt inlägg lite tokigt citerat ser jag... Jag håller med ditt inlägg, och min kommentar om köp på Tradera avser den i denna tråd som budat, vunnit och nu inte vill fullfölja köpet.Skäms

• maadicken

nån som har fått kuponger på mailen?

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • liber
    maadicken skrev 2010-10-15 09:53:44 följande:
    nån som har fått kuponger på mailen?
    bara fått erbjudande om 100 kronor på stickat, men det var ingen kupong, och gällde bara på dam.
  • Enensammamma
    Fredriks Mamma skrev 2010-10-14 16:24:59 följande:
    Den behöver ju inte bara användas på julafton...

Går ju att ha på advent, lucia, juldagen, annan dag jul, julfirande i skolan/dagis, före/efter luciatåg, nyårsafton... ja, julgransplungring/20:e knut.....ni fattar...
    Det är sant Men så mkt firar inte vår familj
    Fredriks Mamma skrev 2010-10-14 16:21:26 följande:
    Spar pengarna då =)
    Gud vad trist
  • Mamma och Mor

Fick 30% på underkläder, damkläder och barnkläder idag med posten :)

• star67
    Mamma och Mor skrev 2010-10-15 09:12:12 följande:
    Jag som säljer mycket på Tradera blir oerhört irriterad de gånger vi haft oseriösa med i budgivningen. Japp, det är oseriöst att buda och sedan inte ha för avsikt att fullfölja köpet. Lagt kort ligger, lägg inte bud om du är osäker!
    Rätt och riktigt är för din del att betala och få hem din vunna auktion. Sälj sedan iväg det om du inte vill ha det - men varför ska den som lagt ut en auktion få extrajobb pga dig?Skrikandes
    själv har jag säljat en vara 3 gånger utan att köpare hört av sig så det är inte alla som fullfölja köpet, jag hade tänkt sälja den själv men tänkte fråga kanske smidigare att hon sälja den själv. jag vae säkert att jag vill ha den när jag budade.
    behöver inte att du blir så argSkrikandes jag sa att jag frågar bara kanske är en snäll säljare som jag.
  • Tegu

star67 - Jag tycker inte att man ska hålla på att vela på Tradera. Bjuder man på en sak så fullföljer man köpet om man vinner auktionen.

Sedan om du ångrat dig för att du planerar att köpa en billigare jacka på halva reapriset till våren så är det ju ditt problem. Då får du väl betala säljaren på Tradera, få hem jackan och sedan sälja den vidare, inte mer med det!

Det värsta som finns är köpare som inte fullföljer!!!

(Jag menar inte att bli jättearg på dig, men du frågade ju vad vi tyckte och såhär tycker jag)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11