• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    Lejån skrev 2010-10-15 22:41:07 följande:
    Vind fleece står ju emot vinden, det gör inte lurven...
    men varför ni köper skall jacka och vindflecce??
  • Lejån
    star67 skrev 2010-10-15 22:50:09 följande:
    Skaljackan står ju emot vind och vatten... Vindfleecen står emot vind.

Lurv är bara "snygg".
    längtar efter sommar & sol
  • Xgirl83
    star67 skrev 2010-10-15 22:50:09 följande:
    Vindfleecen är smidigare tycker jag. Så när det bara blåser lite kyligt är de kanon!
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • star67
    Lejån skrev 2010-10-15 22:57:10 följande:
    Skaljackan står ju emot vind och vatten... Vindfleecen står emot vind.

Lurv är bara "snygg".
    då skall skulle räka eller??
    Xgirl83 skrev 2010-10-15 22:59:36 följande:
    Vindfleecen är smidigare tycker jag. Så när det bara blåser lite kyligt är de kanon!
    jag köpte en i stl 98 min tjej är ganska smal men den var lagam för henne tror inte att det går att ha någon lite tjockare tröja under, men ärmarna var lite långa
  • Lejån
    star67 skrev 2010-10-15 23:04:31 följande:
    då skall skulle räka eller??
    Xgirl83 skrev 2010-10-15 22:59:36 följande:
    jag köpte en i stl 98 min tjej är ganska smal men den var lagam för henne tror inte att det går att ha någon lite tjockare tröja under, men ärmarna var lite långa
    Ja vi har haft skaljacka nu, och när det varit lite kyligare har de haft en vanlig fleece under. Så jag föredrar skaljacka framför vindfleece, men nu när ws:arna var på halva priset så kunde jag inte låta bli att köpa då de är så himla fina färger!
  • star67
    Lejån skrev 2010-10-15 23:08:50 följande:
    Ja vi har haft skaljacka nu, och när det varit lite kyligare har de haft en vanlig fleece under. Så jag föredrar skaljacka framför vindfleece, men nu när ws:arna var på halva priset så kunde jag inte låta bli att köpa då de är så himla fina färger!
    ja man kan använda vind flecce under skall?? men kanske blir inte så skönt va??
    jag brukade köpa så här vanliga fina vår jackor men jag tycker att skall jackor är mycket användbar man kan använda de nästa året om till vår / höst vinter inte så kalla dagar, visste inte det men lärde mig här på tråden när ni pratade om. de har på åhlens jätte fina i svart får se om de rear sen.
  • Tullemi
    2 små prinsessor skrev 2010-10-16 10:09:42 följande:
    någon som kan länka till månadens kuponger? Har slarvat bort mina
    Har de kommit även via mail? Jag fick endast på posten. Eller du menar säkert online-koderna när jag tänker efter?
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Lejån
    star67 skrev 2010-10-15 23:31:56 följande:
    ja man kan använda vind flecce under skall?? men kanske blir inte så skönt va??
    jag brukade köpa så här vanliga fina vår jackor men jag tycker att skall jackor är mycket användbar man kan använda de nästa året om till vår / höst vinter inte så kalla dagar, visste inte det men lärde mig här på tråden när ni pratade om. de har på åhlens jätte fina i svart får se om de rear sen.
    Ja, visst kan man ha ws under skal men det blir lite "dubbla funktioner". Vi har hellre kört med en vanlig fleece under, bara för värmens skull.

Håller med dig om att skaljackor är jättebra.
  • 2 små prinsessor
    Tullemi skrev 2010-10-16 10:20:55 följande:
    Har de kommit även via mail? Jag fick endast på posten. Eller du menar säkert online-koderna när jag tänker efter?
    egentligen menade jag om någon fått de via mail, jag har inte heller fått det ännu. Har du koderna?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11