• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Mamma och Mor
    star67 skrev 2010-10-15 11:00:46 följande:
    själv har jag säljat en vara 3 gånger utan att köpare hört av sig så det är inte alla som fullfölja köpet, jag hade tänkt sälja den själv men tänkte fråga kanske smidigare att hon sälja den själv. jag vae säkert att jag vill ha den när jag budade.
    behöver inte att du blir så argSkrikandes jag sa att jag frågar bara kanske är en snäll säljare som jag.
    Så bara för att du också råkat ut för att sälja en vara femtioelva gånger pga oseriösa budare så blir det mer rätt att göra så själv? Nä jag är ledsen, jag tycker inte om de som budar utan eftertanke. Har man någon enstaka auktion ibland så okej då kanske man tycker det är okej. Säljer man mkt under en del perioder så är det irriterande med dessa "velpottor"..
    Jag är en rättvis och snäll säljare - men jag har inte ett dugg lust att tramsa med folk som inte avser att fullfölja sina auktionsbud.
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Smilla75
    star67 skrev 2010-10-15 11:00:46 följande:
    själv har jag säljat en vara 3 gånger utan att köpare hört av sig så det är inte alla som fullfölja köpet, jag hade tänkt sälja den själv men tänkte fråga kanske smidigare att hon sälja den själv. jag vae säkert att jag vill ha den när jag budade.
    behöver inte att du blir så argSkrikandes jag sa att jag frågar bara kanske är en snäll säljare som jag.
    Så gör man inte. Ser att du är rätt ny på Tradera men du lär dig nog med tiden.
  • winters
    Rocktroll skrev 2010-10-14 23:39:15 följande:
    Finns det någon kappahl kupong nu?

Det är 20 % på rean med SMS.

Sedan kom det vanliga kuponger som går ut på måndag tror jag. Hm, minns inte riktigt vad de var på. En var 25 % på dam iaf, för den har jag använt! Skrattande

Oscar 091001
  • Rocktroll
    winters skrev 2010-10-15 11:35:58 följande:

Det är 20 % på rean med SMS.

Sedan kom det vanliga kuponger som går ut på måndag tror jag. Hm, minns inte riktigt vad de var på. En var 25 % på dam iaf, för den har jag använt! Skrattande

Hum ok..har inte fått något på posten, får det aldrig...och jag hade behövt på barn.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • LJ2
    Rocktroll skrev 2010-10-15 12:36:50 följande:
    Hum ok..har inte fått något på posten, får det aldrig...och jag hade behövt på barn.
    jag har kvar mitt sms med 20& extra på rean iaf =) alltid nåt? inboxa mig om jag ska skicka de till dig
    räcker till 17:e
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Rocktroll skrev 2010-10-15 12:36:50 följande:
    o de vas på barn, dam o nåt mer.. brukar va på herr med.. men minns inte, har den i plånboken.. men bara på ett plagg, 25%
    * 3 underbara busfrön *
  • AnkiFalun

Har beställt på nätet, är 1 sak jag ska lämna tillbaka.

Kan man lämna tillbaka det till sin butik och hur funkar det?

• Sephiroth
    AnkiFalun skrev 2010-10-15 13:10:02 följande:

Har beställt på nätet, är 1 sak jag ska lämna tillbaka.

Kan man lämna tillbaka det till sin butik och hur funkar det?

Man kan lämna tillbaka i butik och få pengarna tillbaka. =)
  • 3 barns mor

Bamse overallen finns den bara i grönt och blått ?

• molnen
    3 barns mor skrev 2010-10-15 15:36:20 följande:
    Bamse overallen finns den bara i grönt och blått ?
    Tror den finns i rosa också =)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11