• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    Mamma och Mor skrev 2010-10-15 09:14:19 följande:
    Buttelina: nu blev mitt inlägg lite tokigt citerat ser jag... Jag håller med ditt inlägg, och min kommentar om köp på Tradera avser den i denna tråd som budat, vunnit och nu inte vill fullfölja köpet.Skäms
    haha jag förstog det
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-10-14 17:13:35 följande:
    har en fråga om 3 i 1 jackor brukar de ha halvarea priset på dem och när ?? jag vann en vanligt fix jacka den ser fin ut men jag behöver den inte just nu och till nästa år funderar jag på att köpa 3 i 1 jacka på rea vet inte vad ska jag gör kontakta säljare o brätta att jag ångrat mig!!
    det är jackan som jag vann. www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...
    Den där är ju superfin!!!!
  • star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-10-15 20:11:07 följande:
    Den där är ju superfin!!!!
    ja faktiskt  men vet inte hur är den i stl tror du den passar honom till nästa vinter han fick en 80 från pop nu??
  • Fredriks Mamma

Star67:

Ingen kan tvinga dig att betala, det är dina pengar. MEN, det är ju oseriöst, och du borde tänkt till FÖRE. Håller med om att det är irriterande med köpare som inte fullföljer.

Räkna med negativt omdöme. Och tänk på att säljaren får betala annonsen.

• star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-10-15 20:18:22 följande:
    Star67:

Ingen kan tvinga dig att betala, det är dina pengar. MEN, det är ju oseriöst, och du borde tänkt till FÖRE. Håller med om att det är irriterande med köpare som inte fullföljer.

Räkna med negativt omdöme. Och tänk på att säljaren får betala annonsen.
    jag vet men jag tänkte fråga ifall om det går mrn har inte fått något svår av säljare så jag tror jag ska betala för vara och behålla den kanske den passar till nästa år eller jag säljer den själv sen.
  • star67

nu jag har betalat hoppas att hon inte blivit sur bara men jag bara frågade.Solig

• Lejån

Måste göra lite tummen upp för Lindex idag faktiskt...

Tjejens skaljacka pajjade i dragkedjan igår, (känns det bekant?? ) och ikväll gick vi till Lindex för att höra vad vi kunde göra. Fick tillbaka reapriset på jackan och passade då istället på att köpa två ws-jackor.

Toppenservice verkligen! Jackan hann ju göra sitt också då det verkar som om det blir dags för vinterjacka nu...

längtar efter sommar & sol
  • star67

vind flecce är bättre till vår / höst eller den där lurv jacka??
    jag har en 30% rabatt på baby om någon vill fick den i libero väska.

• Lejån
    star67 skrev 2010-10-15 22:39:30 följande:

vind flecce är bättre till vår / höst eller den där lurv jacka??
    jag har en 30% rabatt på baby om någon vill fick den i libero väska.

Vind fleece står ju emot vinden, det gör inte lurven...
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11