• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hallonmaja

Nån som vet om det går att använda bonuschecken från HM när man beställer från hemsidan? Får det inte att funka...

dotter 2008 & bebis i magen bf 5/3-11
  • maggan75
    Hallonmaja skrev 2010-10-22 21:22:41 följande:
    Nån som vet om det går att använda bonuschecken från HM när man beställer från hemsidan? Får det inte att funka...
    Det tror jag inte går
  • aglili
    maggan75 skrev 2010-10-22 21:51:15 följande:
    Det tror jag inte går
    Man måste skicka in denmed posten i så fall.
  • AochJsMamma

så himla trist! Ska köpa en rock på HM i födelsedagspresent, och så berättade de att det är 20% för clubmedlemmar på ytterkläder, men man måste ha en kupong. Jag har inte fått nån, trots att jag är medlem o har varit det i 10 år typ.. :- Ni som är medlemar i HMclub, har ni fått en sån kupong??

★★Stolt mamma till Alexander★★ www.tradera.com/auktioner/Enigma2008
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-10-23 17:46:16 följande:

så himla trist! Ska köpa en rock på HM i födelsedagspresent, och så berättade de att det är 20% för clubmedlemmar på ytterkläder, men man måste ha en kupong. Jag har inte fått nån, trots att jag är medlem o har varit det i 10 år typ.. :- Ni som är medlemar i HMclub, har ni fått en sån kupong??

Ja jag har fått en kupong
  • Tullemi
    AochJsMamma skrev 2010-10-23 17:46:16 följande:

Har du redan hunnit handla eller? Jag har en kupong som du kan få om du vill ha en.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-10-23 18:07:23 följande:
    Har du redan hunnit handla eller? Jag har en kupong som du kan få om du vill ha en.
    nä, handlade inget  för jag blev så irriterad! Det vore ju förstås väldans snällt.. hade tänkt ge pengar till rocken istället (är min systerson som fyller 18 (!). Hmm får fundera lite, vad snäll du är!! Tack!
    ★★Stolt mamma till Alexander★★ www.tradera.com/auktioner/Enigma2008
  • star67
    AochJsMamma skrev 2010-10-23 19:55:40 följande:
    nä, handlade inget  för jag blev så irriterad! Det vore ju förstås väldans snällt.. hade tänkt ge pengar till rocken istället (är min systerson som fyller 18 (!). Hmm får fundera lite, vad snäll du är!! Tack!
    eller om du vill beställa på nätet kod 8909 som ger 25% på valfri vara.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11