• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    AochJsMamma skrev 2010-10-23 17:46:16 följande:

så himla trist! Ska köpa en rock på HM i födelsedagspresent, och så berättade de att det är 20% för clubmedlemmar på ytterkläder, men man måste ha en kupong. Jag har inte fått nån, trots att jag är medlem o har varit det i 10 år typ.. :- Ni som är medlemar i HMclub, har ni fått en sån kupong??

Jag har fått en sådan kupong tillsammans med min 50 kr kupong
  • liber

Förut har alltid kunnat handla med 30%-kupongen även på rea. Men idag gick det inte. Någon som varit med om det? Har de ändrat reglerna? För jag vet säkert att det brukar stå "bara på ordinarie pris" eller något i den stilen, jag har ändå frågat varför kupongen då gäller men fått något luddigt svar om att rean är deras ordinarie pris!?

• Solia

Kan någon som fått mailkupong på lindex vara snäll och lägga ut den?!? *har INTE fått*

• star67
    star67 skrev 2010-10-27 16:31:12 följande:
    vad tror ni kan man använda den här fin overall på dagis är de vatten tätt någon har kollat på dem?? synd bara att de är upp till 80 men jag tror de passar mitt barn.  www.kappahl.com/ProductImages/KAW_389858_F_1....
    de brukade ha upp till 86 på baby yttreplagg men synd de har inte det längre men det borde för att de små barn orkar inte att gå eller leka i stora barn yttreplagg. den jag vill köpa en grå till min son men den rosa är jätte fin mycket finare.
  • Line80
    star67 skrev 2010-10-27 16:31:12 följande:
    vad tror ni kan man använda den här fin overall på dagis är de vatten tätt någon har kollat på dem?? synd bara att de är upp till 80 men jag tror de passar mitt barn.  www.kappahl.com/ProductImages/KAW_389858_F_1....
    jag tror det är protex eller va deras material kallas, samma som i de större overallerna, tyckte den va jätte fin!!
    ♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11