• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-10-23 17:46:16 följande:

så himla trist! Ska köpa en rock på HM i födelsedagspresent, och så berättade de att det är 20% för clubmedlemmar på ytterkläder, men man måste ha en kupong. Jag har inte fått nån, trots att jag är medlem o har varit det i 10 år typ.. :- Ni som är medlemar i HMclub, har ni fått en sån kupong??

nej, jag har inte heller fått nån........
  • Tvillingmamma2007

I helgen var det t3b2 på alla barn/babykläder på de två lindex jag var in på, najs najs, blev en del bamsetröjor och bamsestrumpor...och byxor till mig för 30%-kupongen.

• Pixxi

På hemsidan fanns en sån snygg klänning i rött, den var länkad härifrån. Hittar inte den nu. Har de tagit bort den eller ser jag helt fel.

• Pixxi
    h80 skrev 2010-10-26 08:11:10 följande:
    den finns i webbshoppen, eller vad menar du Glad
    Japp, nu finns den, den kom precis efter jag skrivit inlägget Och jag la en order på den. Den är bara så vacker till jul.
  • kalmar brud

har lindex några bra tjocka vinter vantar till barn? Lätta att ta på ska dom vara. En pojke 4 år och en flicka 2 år

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11