• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Viktorsmamma
    star67 skrev 2010-10-29 12:39:22 följande:
    ja det toror ja vi har förtfarande några st kvar torkus o svart i butiken men röd var på rea i alla fall jag såg en st röd på rea.

ängeln83 skrev 2010-10-29 12:35:41 följande:
    Från i våras va?
    Liam har den röda och jag tror jag köpte den i mars.
    hmm.. okej för ja köpte den på Tradera och kardborre banden i armslutet är helt kass. de lossnar 2 sek. efter man stängt de ochja fungerar ju inte då..

super trist. men om den är så pass "ny" så kanske man kan reklamera? eller?
  • ängeln83
    Viktorsmamma skrev 2010-10-29 13:35:51 följande:

ängeln83 skrev 2010-10-29 12:35:41 följande:
    Från i våras va?
    Liam har den röda och jag tror jag köpte den i mars.
    hmm.. okej för ja köpte den på Tradera och kardborre banden i armslutet är helt kass. de lossnar 2 sek. efter man stängt de ochja fungerar ju inte då..

super trist. men om den är så pass "ny" så kanske man kan reklamera? eller?
    Så är kardborre banden på Liams jacka också, dom släpper så fort jag satt dit dom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Rocktroll
    Viktorsmamma skrev 2010-10-29 14:04:12 följande:
    Trist... så ska de väl inte få vara?
    Vilda har den röda och kardborrebanden är kassa på hennes med så tyvärr är nog jackan sån.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Viktorsmamma
    solstrålen 76 skrev 2010-10-29 18:04:13 följande:
    Det är så på Caspers jacka också funderar faktiskt på om man kan ta bort dom är ju bara ivägen när dom inte går att använda
    jag ska ta med mig vår till Lindex butik imorgon.

återkommer imorgon kväll vad de säger om att de är så dåliga då den är från ivår.
  • Viktorsmamma
    solstrålen 76 skrev 2010-10-31 09:30:57 följande:
    Var du in med jackan, sa dom något?
    jadu jag hittade inte lindex butiken i gallerian. suck gick ju och bar på den hela tiden.

men har lindex i stan så när vi åker in på tisdag till ett möte så tar ja med den  och hör med dom.
  • Trolletmilla
    Lilaa skrev 2010-10-29 07:05:03 följande:
    snygg. Jag shoppade oxå en röd kappa där till min dotter för 150 kr. Rena kapet
    Var inne idag och tittade i en av hm butikerna men ingen skinnjacka där inte.....fanns i stora på killavdelningen men där fanns inga fr 86. Såg den röda och den blå kappan för 150 kr billigt men köpte ingen iallafall. Vill ha skinnjackan i 104 hrmfffff.
  • star67

Är den bra tycker ni?? tog stl 80 skulle den räcka hela vinter?? jag hade köpt fix 86 först men lämnade tillbaka den och funderade på att ta bamse men sen tänkte prova den har är 1 år och 19 mån men ganska liten / kort ca 78 cm han har en pop set också 3 i1 jacka och byxor vad hade ni gjort?? ta den eller fix / bamse.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11