• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • anette 81
    winters skrev 2010-11-03 20:00:10 följande:
    I dag var det rea på Lindex och på dam iaf innebar halva priset även halva priset på rödmarkerade varor, så det blev en del fynd! Skrattande
    var dålig rea på nätet tycker jag
  • kalmar brud
    winters skrev 2010-11-03 20:00:10 följande:
    I dag var det rea på Lindex och på dam iaf innebar halva priset även halva priset på rödmarkerade varor, så det blev en del fynd! Skrattande
    vardet på barn också eller?
  • winters
    kalmar brud skrev 2010-11-03 20:42:56 följande:
    vardet på barn också eller?
    rea på barn oxå, men jag vet inte om det även var på de röda priserna för jag köpte inget på barn med röd prislapp.
    Oscar 091001
  • maggan75

Här var det oxå rea på barnkläder men inte halva rea utan "vanlig"  Bla 99 kr för bamse regnbyxor och 149 för regnjacka

• lyckligjanuari
    maggan75 skrev 2010-11-03 21:10:28 följande:
    Här var det oxå rea på barnkläder men inte halva rea utan "vanlig"  Bla 99 kr för bamse regnbyxor och 149 för regnjacka
    Var var det? Var det de nya bamseregnkläderna? Undra om det gäller överallt nån mer som sett den rean?
  • maggan75
    lyckligjanuari skrev 2010-11-03 21:23:24 följande:
    Var var det? Var det de nya bamseregnkläderna? Undra om det gäller överallt nån mer som sett den rean?
    I jönköping, det var de  "gamla" de rosa bruna
  • lyckligjanuari
    maggan75 skrev 2010-11-03 21:55:52 följande:
    I jönköping, det var de  "gamla" de rosa bruna
    åh jag tycker de är jättefinsa men de finns inte kvar nånstans här stockholm i allafall inte vad jag har sett trist
  • charmmiss
    star67 skrev 2010-11-01 14:48:11 följande:
    jag hade köpt föra vecka två tröjor var för 199 kr och vilje använda kopung 50 kr rabatt när man köper för 400 kr men hon på kassa sa att kopunger gäller från 28/10 , men eftsrsom en av tröjorna var sista som var kvar så jag tänkte köpa de och sen göra återköp som hon sa oky.
    och igår skulle jag lämna tillbaka en av de och köpa om den andra. hon har lämnat tillbaka en av de och den andra inte jag har betalat för den igen. jag misstänkte att det är något fel men ganska dåligt på matte. sen igår kväll jag tänkte att jag hade mycket pengar på present kort och den är slut nu så kollade igen på kvittot. 
    hände mig en gång på kappahl. hade köpt flera varor på samma kvitto. lämnade tillbaka två plagg och skulle byta storlek på  ett plagg. men hon gjorde fel och glömde stämpla in returen. upptäckte det när jag kom hem. Gick tillbaks dagen efter och berättade som det var och betalade för plagget.
    Skulle aldrig kunna sätta på dottern plagget annars, skulle känna mig som en tjuv. Jobbar själv med kassa och vet att man kan slå fel ibland.
  • kalmar brud

När det står på en rabatt check att den inte kan användas tillsmamans med andra erbjudande och rabatter... Då funkar den inte på rea kläder heller...? Eller?

• winters
    kalmar brud skrev 2010-11-04 11:05:06 följande:
    När det står på en rabatt check att den inte kan användas tillsmamans med andra erbjudande och rabatter... Då funkar den inte på rea kläder heller...? Eller?
    Näe, precis.
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11