• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Lejån
    Trolletmilla skrev 2010-10-31 16:10:26 följande:
    Var inne idag och tittade i en av hm butikerna men ingen skinnjacka där inte.....fanns i stora på killavdelningen men där fanns inga fr 86. Såg den röda och den blå kappan för 150 kr billigt men köpte ingen iallafall. Vill ha skinnjackan i 104 hrmfffff.
    Var bor du?
    längtar efter sommar & sol
  • star67

ohh jag var igår på HM och köpte några plagg returerade en tröja och skulle köpa om en annan för att få använda kopung 50 när man köper för 400 kr men den tröja som jag skulle köpa om hon har fått betald för den igenFörvånad 
    hur skulle de veta att jag hade köpt den förut, jag har kvittot på den??

• Tullemi
    star67 skrev 2010-11-01 14:10:29 följande:
    ohh jag var igår på HM och köpte några plagg returerade en tröja och skulle köpa om en annan för att få använda kopung 50 när man köper för 400 kr men den tröja som jag skulle köpa om hon har fått betald för den igenFörvånad 
    hur skulle de veta att jag hade köpt den förut, jag har kvittot på den??
    Hm, förstår inte riktigt.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • star67
    Tullemi skrev 2010-11-01 14:14:21 följande:
    Hm, förstår inte riktigt.
    jag hade köpt föra vecka två tröjor var för 199 kr och vilje använda kopung 50 kr rabatt när man köper för 400 kr men hon på kassa sa att kopunger gäller från 28/10 , men eftsrsom en av tröjorna var sista som var kvar så jag tänkte köpa de och sen göra återköp som hon sa oky.
    och igår skulle jag lämna tillbaka en av de och köpa om den andra. hon har lämnat tillbaka en av de och den andra inte jag har betalat för den igen. jag misstänkte att det är något fel men ganska dåligt på matte. sen igår kväll jag tänkte att jag hade mycket pengar på present kort och den är slut nu så kollade igen på kvittot. 
  • kalmar brud

Jag fick en 50 kr check som jag ska använda inom 14 dagar... Fick den igår när jag fick mitt medlemskort... Någon som vet om man kan använda denna genom nätet?

• star67

om det står packning pågår kan man ringa o ta bort en vara på hm???

• Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-11-03 14:24:41 följande:
    om det står packning pågår kan man ringa o ta bort en vara på hm???
    Tror inte det.
  • winters

I dag var det rea på Lindex och på dam iaf innebar halva priset även halva priset på rödmarkerade varor, så det blev en del fynd! Skrattande

Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11