• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    kalmar brud skrev 2010-11-04 11:05:06 följande:
    När det står på en rabatt check att den inte kan användas tillsmamans med andra erbjudande och rabatter... Då funkar den inte på rea kläder heller...? Eller?
    Det verkar vara lite olika beroende på expediten..
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • himla

inga rabatt koder på nätet nu va förutom fri frakt!

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • star67
    kalmar brud skrev 2010-11-04 11:05:06 följande:
    När det står på en rabatt check att den inte kan användas tillsmamans med andra erbjudande och rabatter... Då funkar den inte på rea kläder heller...? Eller?
    om det är den check som man brukar få när man få kortet det går men på den står inte det.

jag har fåt en 50 kr check från kappahl undrar om man kan avnända den tillsammans med andra kopung 25%. någon har fått den med kortet. står inget på den?? någon vet på lindex går men vet inte hur är det på kappahl.
  • aglili
    star67 skrev 2010-11-04 18:07:20 följande:
    om det är den check som man brukar få när man få kortet det går men på den står inte det.

jag har fåt en 50 kr check från kappahl undrar om man kan avnända den tillsammans med andra kopung 25%. någon har fått den med kortet. står inget på den?? någon vet på lindex går men vet inte hur är det på kappahl.
    Om det är en sån bonuscheck som man får för att man handlat för ett visst belopp tidigareså kan man använda den samtidigtom 25%kupng . Har jag gjort vid två tillfällen.
  • star67
    aglili skrev 2010-11-04 18:20:01 följande:
    Om det är en sån bonuscheck som man får för att man handlat för ett visst belopp tidigareså kan man använda den samtidigtom 25%kupng . Har jag gjort vid två tillfällen.
    jag har fått en Member card och fick tillsamans med den en värdecheck som står på varsågod - din värdecheck som välkomstpremie, värde: 50:- gäller till och med 10-11-29. och fick en anann som står på varsågod - din gåva gäller 10-11-11 de första handlare kunder som använder sitt nya member card får en gåva vid uppvisande av kopung så långt lägret räcker begränsat, och medlem festen 11/11bjuder vi på 25% hela köpet + gåva om man visar kopung.
  • star67

ohh va ledsen jag blev jag har tappat mina sköna amnings bh på tvättstuga de var bara använd ett fåtal gånger, de finns tyvärr inte nu på butiker för att jag köpte de på halva rea. har kollat på en lindex butik och på hm men hittade inte en som var så bra. jag vet inte om kappahl har ska kolla där också.
    undrar om någon har köpt de och inte behöver de kanske vill sälja de även om de är använda lite. 80 D ELLER 85 C skulle passa tror jag de såg så här ut.  www.tradera.com/Mammaklader-vit-amningsbh-amnings-bh-stl-80-dd-lindex-auktion_163202_118803547

• molnen

Någon som vet var man kan köpa vit och svarta sockar i typ 5pack? vet att name it haft men vi har ingen sådan butik här . Någon nätbutik som har ?

• Xgirl83
    molnen skrev 2010-11-07 20:19:21 följande:
    Någon som vet var man kan köpa vit och svarta sockar i typ 5pack? vet att name it haft men vi har ingen sådan butik här . Någon nätbutik som har ?
    Du kanske redan känner till det, men Nameit har webshop, www.nameit.se. De har en del sådana sockar där men vet inte om det är exakt det du är ute efter.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Tessou
    molnen skrev 2010-11-07 20:19:21 följande:
    Menar du till barn? H&M har annars till vuxen på hemsidan.
    ELIAS 090326
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11