• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • ängeln83
    Line80 skrev 2010-11-19 20:59:59 följande:
    Båda de skjortorna har vi med, super snygga! Men vad är det för svarta jeans från Kappahl? Kan du fixa bild? :)
    Ja dom var jätte fina Typ vanliga enkla svarta, med liten ficka framtill, fanns inte på hemsidan men jag kan fixa bild
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    2 små prinsessor skrev 2010-11-19 21:01:56 följande:
    Det är den jag också köpt till mina tjejer. Den var inte lätt att få tag på, trots att det är långt till jul!
    Helt underbart fin var den Nä verkligen inte, på mitt Lindex hängde några 68 och 1 i storlek 80, som jag knep fort som attans
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • 2 små prinsessor
    ängeln83 skrev 2010-11-19 21:09:25 följande:
    Helt underbart fin var den Nä verkligen inte, på mitt Lindex hängde några 68 och 1 i storlek 80, som jag knep fort som attans
    ...och här fanns bara en 116 och några i 122. 116 knep jag också snabbt, och sedan fick jag börja ringa runt efter en 98, och hittade en i en butik ganska långt bort, den sista. Tur att man har snälla släktingar som kan hämta
  • anette 81

Såg att man nu kan betala med presentkort men mitt presentkort verkar inte gå att betala med, hittar ingen pinkod att skrapa fram på mitt kort

• Viktorsmamma
    ängeln83 skrev 2010-11-19 20:32:12 följande:
    Blir nog jätte fint, eller dom röda?
    sambon "förbjöd" de röda så blev dessa istället.

alla i viktors strl va slut i mörka slimjeans i butiken men tur va kunde man bet. med presentkort i ebutik så blev endel shoppat:

2par boxershorts
    1par velour byxor
    1par vintervantar (slut i butik i alla färger)
    1par jeans från länken ovan

och allt för 137kr då jag hade presentkort på 299 för den reklamerade jackan.
  • anette 81
    Viktorsmamma skrev 2010-11-19 22:15:00 följande:

alla i viktors strl va slut i mörka slimjeans i butiken men tur va kunde man bet. med presentkort i ebutik så blev endel shoppat:

2par boxershorts
    1par velour byxor

hade du ett nytt presentkort, får inte det att funka med mitt presentkort
  • Viktorsmamma
    anette 81 skrev 2010-11-19 22:28:27 följande:
    hade du ett nytt presentkort, får inte det att funka med mitt presentkort
    japp ett nytt, fick de vid reklamationen härromdan då deras tillgodokvitto funktion inte funkade. men ett presentkort är ju bättre dessutom lättare att hålla koll på. =)

de ska va en skrapruta längst ner till höger (grå) där pinkoden var.
  • 3småttingar

Köpte röda och lila paljettklänningarna idag på Lindex, när jag provade den på dottern så fick hon typ panik och tyckte den var obehaglig.. Hon skruvade på sig och började nästan gråta hehe.. Antar att materialet är lite skumt? Har nått av era barn reagerat på den?

★Edwin 06 & Ella 08 ★ sandrastaar.blogspot.com
  • anette 81
    Viktorsmamma skrev 2010-11-19 22:30:48 följande:
    japp ett nytt, fick de vid reklamationen härromdan då deras tillgodokvitto funktion inte funkade. men ett presentkort är ju bättre dessutom lättare att hålla koll på. =)

de ska va en skrapruta längst ner till höger (grå) där pinkoden var.
    då är mitt ett gammalt för jag har ingen skrapruta
  • star67
    Viktorsmamma skrev 2010-11-19 22:15:00 följande:

2par boxershorts
    1par velour byxor

kan du linka till kläderna är nyfiken hur blir summan bara 137 kr eller menar du 299 kr + 137kr??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11