• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    Ruso skrev 2010-12-16 13:34:35 följande:

Har ringt Lindex och hon fick det inte heller att funka, så hon skulle kolla upp och ringa tillbaka.

Det skall inte finnas kriterier att man inte själv är medlem, så man skall kunna ge koden till varandra (fast den är likadan)... hon kunde i alla fall inte se varför det inte skulle funka...

Så jag väntar lite med att beställa mina byxor på halva priset, en 50 lapp till vore ju underbart! (Då är det _nästan_ som att få dem gratis!! hehe)

ja precis jag också väntar tills kväll kanske händer något. för att idag är sista dag att man få den iannan jul.
  • Ruso
    star67 skrev 2010-12-16 14:39:37 följande:
    ja precis jag också väntar tills kväll kanske händer något. för att idag är sista dag att man få den iannan jul.
    ...det är ju typiskt att de då säkert inte hör av sig...
  • Tvillingmamma2007

Vad är det för sista datum på 50% dam?

• star67

star67 skrev 2010-12-16 16:07:40 följande:
    kan man använda den till tjejer??
  • Viktorsmamma

star67: nja. jag anser de som en pojkskjorta.

men säkert med rätt kombination så kan de funka

jag skulle inte köpa den om jag hade en dotter, men till Viktor däremot -)

• Ruso

Lindex kundtjänst ringde... den där rabatten på 50 kr var något de haft innan och hade blivit satt där av en feltagelse, den skulle inte finnas nu alltså! Så tyvärr... det blir inte mer rabatt!

• star67
    Ruso skrev 2010-12-16 18:51:58 följande:
    Lindex kundtjänst ringde... den där rabatten på 50 kr var något de haft innan och hade blivit satt där av en feltagelse, den skulle inte finnas nu alltså! Så tyvärr... det blir inte mer rabatt!
    oky men de skickar inte hellre någon kod 50% på dam eller är det bara på nätet??
  • Ruso
    star67 skrev 2010-12-16 20:22:39 följande:
    oky men de skickar inte hellre någon kod 50% på dam eller är det bara på nätet??
    Det vet jag inte. Jag visste inte ens att de lade ut koder på nätet som man kunde använda, tur att någon här tipsade så jag fick ett par jeans för halva priset!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11