• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • jannah

Ojdå! Nu måste nog Lindex ha en bugg i sitt system, eller nåt...

Gick in och skulle beställa ett par jeans för 50%-koden (är ju höggravid nu, så det är ju egentligen lite riskabelt att beställa vanliga jeans innan man vet om man kommer i dom sen eller inte Flört), och när jag gick in under 'Mina sidor' fanns det två olika koder för 50% på valfritt damplagg. Jag registrerade en av dom, la en tröja till dottern i kundvagnen och tänkte bara testa om den andra koden kanske skulle dra rabatt på den tröjan också... Men då ser jag att dom dragit av 199,50:- två gånger (jeansen kostade 399 , alltså har båda koderna registrerats och jag har fått jeansen gratis... Drömmer Oooops! Får väl se om det upptäcks sen, förmodligen kommer väl nån lägga märke till det... Men det kan ju vara värt ett försök! Flört

¤ Othilia 080524 ¤ Bebis med BF 19/1 2011 ¤
  • Rocktroll
    Flerbarnstokan skrev 2010-12-17 13:06:20 följande:
    SELC1050 kom i brevlådan. 50% på valfritt damplagg tom 24 dec.
    Åh den vill jag ha. Måste köpa jeans idag tills imorgon men jag får aldrig koder i lådan...brukar skriva ut här men ingen sån?
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Hejpådig
    jannah skrev 2010-12-17 12:25:23 följande:
    Ojdå! Nu måste nog Lindex ha en bugg i sitt system, eller nåt...

Gick in och skulle beställa ett par jeans för 50%-koden (är ju höggravid nu, så det är ju egentligen lite riskabelt att beställa vanliga jeans innan man vet om man kommer i dom sen eller inte Flört), och när jag gick in under 'Mina sidor' fanns det två olika koder för 50% på valfritt damplagg. Jag registrerade en av dom, la en tröja till dottern i kundvagnen och tänkte bara testa om den andra koden kanske skulle dra rabatt på den tröjan också... Men då ser jag att dom dragit av 199,50:- två gånger (jeansen kostade 399 , alltså har båda koderna registrerats och jag har fått jeansen gratis... Drömmer Oooops! Får väl se om det upptäcks sen, förmodligen kommer väl nån lägga märke till det... Men det kan ju vara värt ett försök! Flört
    de kommer maila dig att det är en ogiltlig beställning o sätta tillbaka pengarna, så hände för mig e gång o jag skämdes faktiskt.....
  • NorthLondon

Hej! Hur länge ligger en beställning (som man redan har betalt) i en butik om man har valt det som leveranssätt?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11