• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tullemi
    Tessou skrev 2010-12-19 16:09:22 följande:
    Nån som vet om dessa är väldigt tjejiga i modellen....?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=938...
    Ja köpte dem till min dotter men lämnade tillbaka dem (för stora för min smalis). Hur som helst så var de lite tunna och liiite......vad ska man säga....blanka i yttertyget. Ganska tjejiga tycker jag.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tessou
    Tullemi skrev 2010-12-19 16:35:19 följande:
    Ja köpte dem till min dotter men lämnade tillbaka dem (för stora för min smalis). Hur som helst så var de lite tunna och liiite......vad ska man säga....blanka i yttertyget. Ganska tjejiga tycker jag.
    Okej, då skippar jag nog dom.. Tack!
    ELIAS 090326
  • AnkiFalun

Tänkte höra med er, Min dotter har en Bamse overoll vi köpte i år, hon har använt den några veckor och nu är dragkedjan sönder, en pigg i dragkedjan är sönder liksom, kan man lämna in den och reklamera och få pengar tillbaka??

• Tessou
    AnkiFalun skrev 2010-12-19 17:44:06 följande:
    Tänkte höra med er, Min dotter har en Bamse overoll vi köpte i år, hon har använt den några veckor och nu är dragkedjan sönder, en pigg i dragkedjan är sönder liksom, kan man lämna in den och reklamera och få pengar tillbaka??
    Skadar inte att prova...
    ELIAS 090326
  • Viktorsmamma
    du borde få en ny el. alla pengarna tillbaks, men reklamera NU innan rean på de börjar, för ivärsta fall då de börjat rea får man bara reapriset tillbaks inte fullt pris.
  • Buttelina
    KLART att du ska kunna! tillbaka med den bara! du ska ha en ny eller en likvärdig overall. ev pengarna tillbaka..
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • AochJsMamma
    Viktorsmamma skrev 2010-12-19 17:57:58 följande:
    du borde få en ny el. alla pengarna tillbaks, men reklamera NU innan rean på de börjar, för ivärsta fall då de börjat rea får man bara reapriset tillbaks inte fullt pris.
    fast inte om hon har kvitto, har man kvitto och det är en reklammation finns det inte en butik i världen som kommer undan att ge tillbaks fullpris...alternativt laga vilket butiker alltid har rätt till i första hand enligt lag.
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • anette 81

någon som har handlar av lindex på tradera?

• Lejån
    anette 81 skrev 2010-12-19 21:13:56 följande:
    någon som har handlar av lindex på tradera?
    ja, för ngn vecka sedan.
    längtar efter sommar & sol
  • Ruso
    AochJsMamma skrev 2010-12-19 19:40:11 följande:
    fast inte om hon har kvitto, har man kvitto och det är en reklammation finns det inte en butik i världen som kommer undan att ge tillbaks fullpris...alternativt laga vilket butiker alltid har rätt till i första hand enligt lag.

Och jag fick tillbaka fullpris på ett en skaljacka även om jag sa att jag hade köpt den på rea (... tom T2B1 rea...)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11