• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Skytten75

Är det nån som har länk till Lindex-butiken på tradera?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • winters

Är så nöjd, fyndade stjärnjeansen för 75 kr på rean innan vi åkte till Thailand, de är så snygga!

I dag är Oscar lite julig med de svarta velourbyxorna med röda stjärnor, hoppas på fler sådana, tycker om allt med stjärnor! :)

Oscar 091001
  • Viktorsmamma
    winters skrev 2010-12-21 13:59:06 följande:
    Är så nöjd, fyndade stjärnjeansen för 75 kr på rean innan vi åkte till Thailand, de är så snygga!

I dag är Oscar lite julig med de svarta velourbyxorna med röda stjärnor, hoppas på fler sådana, tycker om allt med stjärnor! :)
    fint, Viktor var julig idag med, Vinröd moonkids tröja och svarta lindex velour byxan
  • star67

jag ska fråga igen om barnet har stl 92 i overall vilken stl ska jag köpa för henne till nästa år?? 98 skulle funka tror ni??

• Smultronhjärta
    star67 skrev 2010-12-22 11:13:20 följande:
    jag ska fråga igen om barnet har stl 92 i overall vilken stl ska jag köpa för henne till nästa år?? 98 skulle funka tror ni??
    hur lång ska hon vara nästa vinter enligt sin kurva?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • star67
    Smultronhjärta skrev 2010-12-22 11:40:17 följande:
    hur lång ska hon vara nästa vinter enligt sin kurva?
    jag vet inte men hon är ganska liten snart 4år så inte så mycket tror jag.
  • star67

så här fick jag svår av kund tjänst så att ni vet.

Har man köpt ett plagg på rea i en butik eller på vår Shop Online har man rätt att byta denna vara i valfri Lindexbutik utan att betala mellanskillnad om det skulle vara ett annat pris i den butiken man vill byta varan i. Detta gäller endast om man byter storlek på plagget, ej färg. Är rabattkupongen fortfarande giltig har man rätt till att föra över rabatten på annan vara.

Med vänlig hälsning
    Jane
    Lindex Kundservice

• maggan75

I somras köpte jag  pippi tights på Ålens när de reade igår kväll skulle jag  namna dem och  lägga in dem i garderoben då de varit förstora och ser då att det skiljer i benlängd på dem tror ni det går att lämna tillbaka dem trots att jag inte har kvittot kvar , lappen sitter ju kvar?? Jag vill ju helst ha dem kvar men   det är ju inte kul när det skiljer så .

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11