• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tindrisen03
    iAnnaMaria skrev 2011-01-21 10:37:38 följande:
    Halva Reapriset med sms och 50 kr kupong på mailen idag :D jiippii
    Kan du inte lägga ut kupongen här
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Xgirl83

Jag har varit på halva rea-shopping, fanns ju massor av fint om barnen hade behövt det!! Blev bara till lillkillen 2 par FIX-byxor (jeans och mancester), ett par turkosa velourisar och en body. Och till tjejen ett par strumpbyxor och en kjol. Och så 5 par sockar till mig. Allt för 230:-, som hittat. Och så blev det den randiga bodyn i härliga färger också till lillkillen som jag använde rabattchecken på.

Det fanns annars overaller, regnkläder, FIX-jackor, softshelljackor m.m så hade barnen behövt så hade man som sagt kunnat fynda!

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Jenna82

Fasen då...vill också få sms...men är inte med i lindex club grejen.

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • anette 81
    Xgirl83 skrev 2011-01-21 16:32:16 följande:
    Jag har varit på halva rea-shopping, fanns ju massor av fint om barnen hade behövt det!! Blev bara till lillkillen 2 par FIX-byxor (jeans och mancester), ett par turkosa velourisar och en body. Och till tjejen ett par strumpbyxor och en kjol. Och så 5 par sockar till mig. Allt för 230:-, som hittat. Och så blev det den randiga bodyn i härliga färger också till lillkillen som jag använde rabattchecken på.

Det fanns annars overaller, regnkläder, FIX-jackor, softshelljackor m.m så hade barnen behövt så hade man som sagt kunnat fynda!
    vilket lindex?
  • Thegran

nån som kan säg exakt vad som står i sms:et? vill handla imorgon men har inte fått något än :S

• Smilla75
    Thegran skrev 2011-01-21 17:32:18 följande:
    nån som kan säg exakt vad som står i sms:et? vill handla imorgon men har inte fått något än :S
    Finns någon  sida bak.
  • mollan nu

i butiken hötorget/stockholm behövde man bara visa upp medlemskortet så fick man halva reapriset idag.
    Jag köpte jeanklänningen som varit så poppis för 50:- Och en vit tunika till mig och en skjorta till sonen för 34:50 styck  

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11