• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • anette 81
    2 små prinsessor skrev 2011-02-14 09:45:45 följande:
    nu blev det ett par av varje färg. Funderar dock på om jag kanske tog för stora...Hur är de i storlek? Annars fåt väl tösen ha dem till hösten
    vet inte men jag tog 110
  • Sophie81

är det ngn som provat att använda Alla hjärtans dag sms:et 2 ggr? (det där om 25% på valfri vara). Jag är lite sugen på att köpa en till sak... tror ni de ser att man uttnyttjat erbjudandet då jag drog mitt medlemskort? jag har sms:et kvar i min mobil.

Förstår att det är olagligt eller iaf olämpligt men så mkt jag shoppar på Lindex tycker jag dem kan bjuda till liteSkrattande

Vad tror ni man får för "straff" om de ser att man redan uttnyttjat erbjudandet? Vill för allt i världen inte bli avstängd fr Lindex medlemsklubb för alltid

• anette 81
    2 små prinsessor skrev 2011-02-14 10:11:09 följande:
    ...och hur lång är barnet som ska ha dem?
    95
  • anette 81

undra om man ska vänta med att beställa o hoppas att det kommer en rabatt snart

• star67
    GladSophie81 skrev 2011-02-14 11:26:19 följande:
    är det ngn som provat att använda Alla hjärtans dag sms:et 2 ggr? (det där om 25% på valfri vara). Jag är lite sugen på att köpa en till sak... tror ni de ser att man uttnyttjat erbjudandet då jag drog mitt medlemskort? jag har sms:et kvar i min mobil.

Förstår att det är olagligt eller iaf olämpligt men så mkt jag shoppar på Lindex tycker jag dem kan bjuda till liteSkrattande

Vad tror ni man får för "straff" om de ser att man redan uttnyttjat erbjudandet? Vill för allt i världen inte bli avstängd fr Lindex medlemsklubb för alltid
    ja det går bra, jag har ångrat mig att jag inte använde 50kr rabatt flera gånger när de hade 1/2 rea, men jag använde sen till ordpris, men så man tjäner inte så mycket som det gjorde på rea.Flört
  • Sophie81
    star67 skrev 2011-02-14 12:05:11 följande:
    ja det går bra, jag har ångrat mig att jag inte använde 50kr rabatt flera gånger när de hade 1/2 rea, men jag använde sen till ordpris, men så man tjäner inte så mycket som det gjorde på rea.Flört
    ok, ska ta en sväng i efter att barnen vaknatDrömmer
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11