• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

har ni också så jobbigt men att byta vara på butik som är köpt på online.? jag köpte denna med rabatt 30% och 50 kr chek, jag vilje bara byta mot en stl mindre men de sa att det är en annan butik och vi kan inte använda både rabatterna.Skrikandes man måste brukar med de varje gång när man vill byta något det är bara en butik som brukar göra så. man får inte byta vara mot något annant om man bytar rea vara måste man betala mellan skillnad , det gick forut att byta mot samma men bara stl men nu de har fått en ny personal och hon krånglar alltid med mig hon måste hitta något att krångla . även om jag inte går till henne men den andra frågade henne om jag får byta mot 68 och hon sa jag får inte behålla både rabatterna.
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=11153512&styleid=11153510&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3274639

jag har nu svårat Undersökning från Lindex Shop Online‏ och brättat det som har hänt hoppas att de skriver tydligt på retur sedel hur är det när man byter rea vara stl och hur är det med rabatter o så, jag har inte lust att handla på online om jag inte är säkert på storlek. har inte lust att argumentera varje gång med dem.
    hoppas att de fixer det.

• Sophie81

star67. Jag bytte här i veckan en vara jag köpt i webbshoppen med 2 rabatter i butik. Gick hur bra som helst-hon var noga med att jag skulle få båda rabatterna i det nya plagget jag tog (hade jag verkligen inte räknat medFörvånad), har nog även gjort det någongång förut utan problem. Byter sällan, ofta prickar jag in rätt strl så jag kanske bara har haft tur. men jag nästan älskar "mitt" Lindex-de är supergulliga och ha ofta rea på kläder som inte är rea på i andra Lindexbutiker i nräheten. (har flera hyfsat  nära där jag bor).

• h80
    anette 81 skrev 2011-02-14 11:37:26 följande:
    undra om man ska vänta med att beställa o hoppas att det kommer en rabatt snart
    funderar också på det...
  • h80

det står ju iochförsig att det är 10% i webbshoppen, alltid nått

• anette 81
    h80 skrev 2011-02-14 22:24:08 följande:
    det står ju iochförsig att det är 10% i webbshoppen, alltid nått
    men vill ha mer
  • Tessie tessie

Nu hamnade de coola jeansen även hemma hos oss. Jag lägger ut en bild i bildtråden för den som är nyfiken.

• Tessie tessie
    lottizm skrev 2011-02-15 12:00:20 följande:
    någon som sett de här byxorna på Kappahl och vet om de är fina? www.kappahl.com/ProductImages/KAW_707505_F_1....

letar efter beige byxor till sonen men det finns ju inga på Lindex, de på H&M var så ful färg och inte ställbar midja. brukar Kappahls byxor vara stora eller små i storleken, någon som vet?
    Jag har dom byxorna i annan färg. Tycker de är jätte fina. Tuffa och lite pösiga i modellen. De var ganska långa i benen. För stora i st 86 till min son som annars har 86 i byxor.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11