• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    Enensammamma skrev 2011-02-16 04:09:16 följande:
    Det finns inga tjej eller killfärger. VUXNA skapar dom sjuka idealen. Rött kan pojkar ha ÄVEN med hjärtan eller fjärilar på.
    Ja rött har han mycket och även rosa, men jag tycker att det är onödigt om de sätter rosetter eller fjärilar på, det kan vara svårt att se på bilder, eller glittertrådar. Det vill jag inte ha, synd för det finns potentiellt mycket snygga unisexkläder. Hoppas att var och en får bestämma vad man tycker är snyggt eller inte på sina barn, det är ju ändå inte så länge man själv får bestämma! Flört
    Oscar 091001
  • maggan75
    Enensammamma skrev 2011-02-16 04:09:16 följande:
    Det finns inga tjej eller killfärger. VUXNA skapar dom sjuka idealen. Rött kan pojkar ha ÄVEN med hjärtan eller fjärilar på.
    kanske inte var färgen utan modellen hon menade

sen tycker jag det är upp till var och en  om man vill dela på pojkigt och flickigt 
  • SAJ

Ingen kupong ute från Lindex nu? Trodde de brukade komma ca den 15:e varje månad.

♥August♥
  • Sophie81
    SAJ skrev 2011-02-16 16:00:59 följande:
    Ingen kupong ute från Lindex nu? Trodde de brukade komma ca den 15:e varje månad.
    Man fick ju den där alla hjärtans dag gåvan med 25 % på valfritt modeplagg. De kanske tyckte det räckte?Drömmer
    Jag hoppas iaf oxå på kupong...
  • Line80

den enda kupong jag har fått är halva priset på valfri trosa...

♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
  • Enensammamma
    winters skrev 2011-02-16 09:51:11 följande:
    Ja rött har han mycket och även rosa, men jag tycker att det är onödigt om de sätter rosetter eller fjärilar på, det kan vara svårt att se på bilder, eller glittertrådar. Det vill jag inte ha, synd för det finns potentiellt mycket snygga unisexkläder. Hoppas att var och en får bestämma vad man tycker är snyggt eller inte på sina barn, det är ju ändå inte så länge man själv får bestämma! Flört
    Såklart får man bestämma sjäklv men man får inte glömma att det är vi VUXNA som skapar alla sjuka ideal
  • winters
    Enensammamma skrev 2011-02-16 17:11:53 följande:
    Såklart får man bestämma sjäklv men man får inte glömma att det är vi VUXNA som skapar alla sjuka ideal
    Hoppas att vi kan sluta diskutera huruvida jag är sjuk eller inte som inte vill ha rosetter och puffärmar till min son. Jag tycker si, du tycker så, tycker vi kan lämna det där för jag kommer inte ändra mig angående min son, du får klä din hur du vill, inget jag lägger mig i! Skrattande
    Oscar 091001
  • maggan75
    winters skrev 2011-02-16 17:58:47 följande:
    Hoppas att vi kan sluta diskutera huruvida jag är sjuk eller inte som inte vill ha rosetter och puffärmar till min son. Jag tycker si, du tycker så, tycker vi kan lämna det där för jag kommer inte ändra mig angående min son, du får klä din hur du vill, inget jag lägger mig i! Skrattande
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-02-16 17:58:47 följande:
    amen!

Undrar oxå om det inte kommer nån rabatt kupong, jag som ínte hann utnyttja sms: rabatten.. Skrikandes 
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • Tullemi

Åååh, ska ha kalas för Milea 3 år nästa lördag. Jag har inte hittat nån klänning eller annat plagg....Nån som sett nåt fint nyligen? Till henne alltså.... Inget glitter bara..... inga prinsessor heller....

Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11