• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    winters skrev 2011-03-07 09:02:55 följande:
    Man behövde inte göra någonting, det drogs automatiskt, men det gällde ju bara barnkläder och även rea.
    jo det var barn kläder jag hade men tyvärr drag bara en gång.
  • leias

Ja nu har jag shoppat ytterkläder till dotter

Fix vår/höst jacka(skal)
    Överdrag/skal byxor fix  2 stycken (1 par till dagis)
    Rosa tunn vår/sommar jacka
    Softshell jacka röd 

Hoppas jag bara de är bra men har testat fix jackan och fix byxan och kändes rejält och tror det fungerar perfekt hela våren och hösten. 

• winters
    Edenshage skrev 2011-03-07 13:21:15 följande:
    Någon som vet om de helt fantastiska stjärnjeansen, som fanns förra året, finns i år också??
    åh det hade ju varit fint! vi har två par olika ljusa så jag hade gärna sett en mörkare tvätt, de är riktiga favoriter, hoppas, hoppas!
    Oscar 091001
  • Peak
    Edenshage skrev 2011-03-07 13:21:15 följande:
    Någon som vet om de helt fantastiska stjärnjeansen, som fanns förra året, finns i år också??
    jag köpte de ljusa till sonen som första gången han hade dem på sig gled på knäna på gräset, vilket inte gick bort helt i tvätten Gråter hittade ett par nya i höstas men då fanns det bara med kamoflauge-stjärnor! Inte riktigt lika snyggt men var tvungen att köpa dem ändå! Nu har jag inte varit på Lindex på länge så jag vill också veta om de kommer igen (även om jag har ett par på lager)
  • h80
    maruttan skrev 2011-03-07 21:04:17 följande:
    h80: Hittade du några jeans idag?

skulle precis skicka ett meddelande till dig :) Ja, det gjorde jag. Hoppas det var dom du tänkte på bara
  • Bianca1

Fråga gärna mig om ni vill veta något. Jobbar på Lindex och har hand om barnavdelningen i vår butik :o)

• star67
    Bianca1 skrev 2011-03-07 21:30:22 följande:
    Fråga gärna mig om ni vill veta något. Jobbar på Lindex och har hand om barnavdelningen i vår butik :o)
    jag har bara en fråga ange rabatter och rea varor.
    när man köper en vara på rea på en butik eller på nätet och den vara är inte på rea på andra butik som man vill byta storlek på , skulle man betala full pris om man vill byta storlek eller byter man den på samma pris som man har köpt??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11