• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters

Zara har börjat med Shop Online om det är någon som har haft långt till de butikerna innan!

Oscar 091001
  • Bianca1

Star 67

Köper man en rea vara i en butik och vill byta den i en annan butik som inte har rea på samma vara så behöver du inte lägga till nån mellan skillnad utan du byter bara rakt av till samma pris

• Edenshage
    Bianca1 skrev 2011-03-07 21:30:22 följande:
    Fråga gärna mig om ni vill veta något. Jobbar på Lindex och har hand om barnavdelningen i vår butik :o)
    Då vill jag fråga dig om de stjärnjeansen som ni hade förra året. Har ni/kommer det sånna iår också?? Världens finaste & bästa jeans!!!
    *hoppas*
  • liber
    winters skrev 2011-03-08 08:48:55 följande:
    Zara har börjat med Shop Online om det är någon som har haft långt till de butikerna innan!
    Vad kul! Vet du hur de är i storleken, både när det gäller dam och barn?
  • Bianca1

Karin1977
    Dessa jeans kommer inte att ingå i vårkollektionen tyvärr men dessa har varit storsäljare så det är inte omöjligt att de kommer till sommarens eller höstens kollektion.

• star67

någon har bild på de hära fina hänglse jeans som var på hemsidan tex om ni har på bildgalleri eller blogg eller någonstan ??
     Jag hade köpt två storlekar 92 och 104 till dotter tyckte att de satt så fina och de var i jätte fin kvalitet, men nu dotter har haft 92 i 2 år och de passar henne fortfarande uta att behöva vika ner, så nu jag vill sälja 104 på tradera,  de är helt nya med prislapp kvar.
    SL383977.JPG

• Edenshage
    Bianca1 skrev 2011-03-08 11:53:51 följande:
    Karin1977
    Dessa jeans kommer inte att ingå i vårkollektionen tyvärr men dessa har varit storsäljare så det är inte omöjligt att de kommer till sommarens eller höstens kollektion.
    Jag hoppas vidare!! barna älskar dom oxå :D
  • winters
    Bianca1 skrev 2011-03-08 09:43:10 följande:
    Winters
    Det tar en till två dagar
    Vad för nåt, kommer inte ihåg vad jag frågade? Skrattande
    Oscar 091001
  • Dolphin

Snälla hjälp mig bestämma mig =)
    Angående vårjacka till min son som är 2 år. Han har den turkosa softshellen från Lindex men tänkte köpa en vanlig vår/sommar jacka som är lite tunnare än den. Här är några jag hittat som jag gillar allihop:

www.babyshop.se/asti-jacka-jeans/p/40931

nameit.bestsellershop.com/FI/outerwear/mini-m...

nameit.bestsellershop.com/FI/outerwear/mini-m...

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=123...

www.villervalla.se/ytterklader/jacka/jacka-gr...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11