• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Sarah84
    Bianca1 skrev 2011-03-11 09:01:47 följande:
    Hejsan, tråkigt att höra att ni blivit dåligt bemötta på Lindex! Jag jobbar ju själv i butik och vid ev. Reklamationer så är det aldrig några problem! Stå på er i så fall!
    Angående FIX så har det skett en stooor förbättring! Deras ytterkläder går nu utan problem att jämföras med pop eller didriksson! Det var problem med dom innan men ni som har haft otur våga chansa igen för nu håller de absolut samma klass som pop!
    Nja alltså,, har de gått sönder något så har det väl aldrig varit några problem, eller jag går inte därifrån förän de åtgärdat de på någotvis.
    Men på POP kan jag komma tillbaka ett halvår senare med ett plagg & även om jag inget kvitto har brukar de gå bra. Kanske går på Lindex också?
    Jag har inte blivit illa bemött på Lindex. Men de är inte alls lika tillmötesgående som på POP.
    Köper dock mkt "vanliga" kläder på lindex. Ska gå tillbaka med en tröja idag som släppte i sömmen redan efter en tvätt, Återkommer om bemötandet =) Ne de blir nog inga problem.
    *Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • HonSomVet
    lottizm skrev 2011-03-11 11:01:53 följande:
    någon som vet hur lång tid man har på sig att hämta ut ett paket från H&M innan det skickas tillbaka? vill beställa nu för att få 20% rabatt men kan inte hämta förrän om drygt 2 veckor. men mer än en vecka måste väl paketet ligga kvar?
    14 dagar tror jag.
  • star67
    lottizm skrev 2011-03-11 11:01:53 följande:
    någon som vet hur lång tid man har på sig att hämta ut ett paket från H&M innan det skickas tillbaka? vill beställa nu för att få 20% rabatt men kan inte hämta förrän om drygt 2 veckor. men mer än en vecka måste väl paketet ligga kvar?
    den där rabatter funkar inte på rea va??
  • star67

nu det är halva rea på kappahl någon vet om lindex också skulle börja=??

• lottizm
    star67 skrev 2011-03-11 11:42:13 följande:
    den där rabatter funkar inte på rea va??
    nix funkar inte på rea.
    HonSomVet skrev 2011-03-11 11:18:54 följande:
    14 dagar tror jag.
    tack, då måste jag ju hinna ;) vet inte hur länge rabatten gäller så jag vågar inte vänta!
  • star67

jag köpte idag snickjeans i storlek 92 86 var slut ska kolla imorgon på andra butik kanske finns där han ha stl 86 men dena var lite stor i storlek tycker jag. annars hade den funkat efter ett tag men det blev billigt efter 50 kr + 20%

• Ruso

Frågar igen - 20% på ett köp på HM, hur länge varar den rabatten, och gäller det både barn och vuxen?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11