• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tessou
    Rocktroll skrev 2011-03-10 09:50:47 följande:
    Har h&m någonsin rabatt på hela köpet eller liknande?
    10% kan de ha eller 25% på en vara... Ibland kan de ha nåt på underkläder... De är väldigt snåla med sånt - enligt mig!
    ELIAS 090326
  • Rocktroll
    Tessou skrev 2011-03-10 10:16:56 följande:
    10% kan de ha eller 25% på en vara... Ibland kan de ha nåt på underkläder... De är väldigt snåla med sånt - enligt mig!
    Typsikt när det för en gångs skull finns MASSOR jag får beställa.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Woodgrove

Ni som köper mkt från Lindex till era barn. Köper ni ytterkläder också? Hur är skalkläderna? (de med 10 000 i vattenpelare) Är de så bra som de verkar? Blir kläderna slitna fort? Jag älskar POP och och dottern går hus ur och skur dagmamma så ytterkläderna måste verkligen vara av god kvalitet. Blev sugen på FIX skalkläderna när jag såg att de har samma funktion som POPs skalkläder, speciellt när det är halva priset på dem. Men varför är det halva priset? Vad är skillnaden? Vad har de sparat in på? Någon som kan dela med sig av sin erfarenhet av skalkläderna från FIX? 

• mianf

Var på kappahl då de hade 20% på ett köp, detta gick att kombinera med deras 50:- rabatt på alla byxor då byxrabatten redan var inlagd  i kassan, ett litet tips till er vars barn behöver byxor

• Tessou
    camilladahlquist skrev 2011-03-10 12:51:32 följande:
    Är jätte nyfiken på en webbutik som skall öppna nu i mars farggladabarn.se Heter den någon som hörtnått om när den exakt öppnar?
    VAd säljer de för slags kläder, nå kända märken?
    ELIAS 090326
  • mianf
    Woodgrove skrev 2011-03-10 12:47:10 följande:
    Ni som köper mkt från Lindex till era barn. Köper ni ytterkläder också? Hur är skalkläderna? (de med 10 000 i vattenpelare) Är de så bra som de verkar? Blir kläderna slitna fort? Jag älskar POP och och dottern går hus ur och skur dagmamma så ytterkläderna måste verkligen vara av god kvalitet. Blev sugen på FIX skalkläderna när jag såg att de har samma funktion som POPs skalkläder, speciellt när det är halva priset på dem. Men varför är det halva priset? Vad är skillnaden? Vad har de sparat in på? Någon som kan dela med sig av sin erfarenhet av skalkläderna från FIX? 
    Vi har deras skalbyxor vattenpelare 10 000 och barnen är alltid torra perfekt att handla med 30% rabatt betydligt billigare än POP men med samma funktion. Jacka har vi dock altid haft POP då de fallit mig bättre i smaken rent utseendemässigt.
  • camilladahlquist

Tror de var designade färglada barn kläder och begangnade klädern oxå såg de på en lapp i Malmö var jätte fräcka mössor mm och nu kan jag inte hitta nån mer info o lappen e borta;(

• Woodgrove
    mianf skrev 2011-03-10 13:01:08 följande:
    Vi har deras skalbyxor vattenpelare 10 000 och barnen är alltid torra perfekt att handla med 30% rabatt betydligt billigare än POP men med samma funktion. Jacka har vi dock altid haft POP då de fallit mig bättre i smaken rent utseendemässigt.
    Tack!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11