• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    winters skrev 2011-03-11 12:32:32 följande:
    Det här såg ut att vara fina vardagsshorts, någon som vet hur de kan tänkas vara i storlek, är ju bra om de täcker knäna, men ej kul om de ser ut som för korta byxor?! Skrattande

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=148...
    ser ut som att det var dom jag hade förra året... min son hade förra året strl 104 och han var ca 98-100cm. satt super
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • lottizm
    Ruso skrev 2011-03-11 19:32:34 följande:
    Frågar igen - 20% på ett köp på HM, hur länge varar den rabatten, och gäller det både barn och vuxen?

jag har provat och den funkar både på barn och vuxen men skulle också gärna vilja veta hur länge den gäller eller om jag måste slå till idag
  • lottizm

hittade en finsk sida nu (på finska, haha, men jag översatte) där det stod att 20 % på H&M gällde till den 16/3, det kanske är samma för Sverige?

• aglili
    ängeln83 skrev 2011-03-11 20:39:42 följande:
    Jätte fin, speciellt den vita varianten, hoppas mitt Lindex fått in den imorgon när jag ska dit.
    De var verkligen fina.Men varför måste det vara puffärm på allt??? Bara jag som inte är så förtjust i det?
  • Machapuchare

Å vad jag önskar att Lindex kunde sluta med den fåniga uppdelningen i "pojk- och avdelning" man får ju bara hålla på att springa fram och tillbaka för att hitta det man vill ha.

• Ruso
    Machapuchare skrev 2011-03-11 21:08:32 följande:
    Å vad jag önskar att Lindex kunde sluta med den fåniga uppdelningen i "pojk- och avdelning" man får ju bara hålla på att springa fram och tillbaka för att hitta det man vill ha.
    Fast det skulle väl bli ännu mera spring om det inte var så, anser jag... nu vet man åtminstone vart man går om man vill ha en rosa tshirt eller  en klänning... annars skulle man får leta genom allt...typ...  '
    Vill man ha unisex så letar man i mitten, där brukar det finnas. Smidigt. 
  • star67

jag tror någon har har fått libero upp gå box från libero, jag undrar vad som inhållade den?? jag fick idag en men den inhåll nästan inget jämför med föra gång. det var bara några upp gå blöjor och tvätt servitter och cd en gång haklappar o prover på baby wash o lotion. lindex kupongen på sockar. ingen kläder från lindex o kappahl eller lekskaer till baby!!

• Mamma och Mor
    star67 skrev 2011-03-11 22:12:47 följande:
    jag tror någon har har fått libero upp gå box från libero, jag undrar vad som inhållade den?? jag fick idag en men den inhåll nästan inget jämför med föra gång. det var bara några upp gå blöjor och tvätt servitter och cd en gång haklappar o prover på baby wash o lotion. lindex kupongen på sockar. ingen kläder från lindex o kappahl eller lekskaer till baby!!
    Det är det innehållet "Up n Go" - paketet brukar ha... Det är mindre än paketet man får när bebisen är nyfödd.
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11