• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

va dåligt utbud på nätet vill ha något långärm på pojke stl 92 och något tunn jacka liksom hoodjacka eller velorset till dagar som är lite värma, stl 74, idag han hade vind flecce och han blev jätte svettig. jag såg föra vecka på rea grön hoodjacka med stjänor men de var slut idag. någon vet om man hittar något sånt på butik?? funderar på att beställa något som blir i samma pris och sen bara bytta nu när de har så bra erbjudande.

• Peak
    Friid4 skrev 2011-04-23 22:05:36 följande:
    SELC11153
    SEE1111
    B31008
    B32005

Är dom koderna jag ska använda imorgon =) då blir det sammanlagt 272 kr rabatt tillsammans med ta 3 bet för 2 =)

Någon som har någon mer rabatt? Ska beställa imorrn =)
    vad gäller de för? Är en kod X rabatt på damkläder etc?
  • star67
    Friid4 skrev 2011-04-23 22:05:36 följande:
    SELC11153
    SEE1111
    B31008
    B32005

Är dom koderna jag ska använda imorgon =) då blir det sammanlagt 272 kr rabatt tillsammans med ta 3 bet för 2 =)

Någon som har någon mer rabatt? Ska beställa imorrn =)
    de där koderna B31008 B32005 man kan inte kombinera med ta 3 bet för 2 bara om du köper 2 st funkar de men om det blir 3 de funkar inte dem gäller bara på baby.
  • Lunas

Hej
    Ingen som har en sån där bamsepyjamas, som bamses kläder plus luva att sälja till mig i storlek 98/104 från lindex??

• Peak

la några plagg i korgen eftersom jag inte visste vad de gällde för, och det slutade med ett par jeans (179 och en hood (149 och alla koderna = 150 kr!
    Betalade genast - men det är som vanligt, de har lagt in koderna fel och så blir det inget köp och man får pengarna tillbaka eller?
    Tycker Lindex it-avd (eller vad man kallar dem) verkar rätt konstiga!? Mycket koder hit och dit och de kan inte lägga in dem rätt i webshopen!?

• AochJsMamma
    star67 skrev 2011-04-23 22:09:09 följande:
    va dåligt utbud på nätet vill ha något långärm på pojke stl 92 och något tunn jacka liksom hoodjacka eller velorset till dagar som är lite värma, stl 74, idag han hade vind flecce och han blev jätte svettig. jag såg föra vecka på rea grön hoodjacka med stjänor men de var slut idag. någon vet om man hittar något sånt på butik?? funderar på att beställa något som blir i samma pris och sen bara bytta nu när de har så bra erbjudande.
    men vart bor du? Tycker att det är alldeles för varmt med Ws på många håll i landet nu, så en hood blir nog toppen! Här i GBg är det ca 20-22 grader just nu, underbart! Man får njuta så länge det varar... o köp en tunn hood isåfall, det har de på Lindex iaf i butik.
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • Tullemi
    AochJsMamma skrev 2011-04-24 07:53:29 följande:
    men vart bor du? Tycker att det är alldeles för varmt med Ws på många håll i landet nu, så en hood blir nog toppen! Här i GBg är det ca 20-22 grader just nu, underbart! Man får njuta så länge det varar... o köp en tunn hood isåfall, det har de på Lindex iaf i butik.
    Ja, ungarna springer runt i klänning och shorts här . Men givetvis kan det ju bli svalare igen, som det brukar bli i Sverige Obestämd
    Milea 080217 Lucas 100202
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-04-24 08:06:40 följande:
    Ja, ungarna springer runt i klänning och shorts här . Men givetvis kan det ju bli svalare igen, som det brukar bli i Sverige Obestämd
    minus shortsen för oss, Alexander har inte vant sig vid shorts än så han försöker dra ner dem hela tiden i benen, o blir helt förtvivlad att det inte går o då tar han av sig shortsen o hämtar byxor istället.. men det vändeer säkert!
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • ÖNadja

Gäller 3 för 2 även på halva reapriset?  Nån som vet hur Lindex har öppet idag och imorgon?

• Friid4
    star67 skrev 2011-04-23 22:26:32 följande:
    de där koderna B31008 B32005 man kan inte kombinera med ta 3 bet för 2 bara om du köper 2 st funkar de men om det blir 3 de funkar inte dem gäller bara på baby.
    När jag klickade i alla kom alla med? Det är ju ta 3 bet för 2 på baby också..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11