• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Mineo
    ängeln83 skrev 2011-04-25 09:32:10 följande:
    Nån som sett den där djungel t-shirten i butik, fanns i två olika färg ställningar. Den fanns på hemsidan under kommer snart för ett tag sen men nu hittar jag den inte.
    jag köpte en i torsdags! Men fanns bara i en av våra Lindex-butiker... alla har inte fått in den.
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • Yosa
    Tullemi skrev 2011-04-25 19:26:35 följande:
    Ja, jag tror minsann att jag såg en i min butik, fast kanske mer turkos...
    Låter bra! På shop online fanns bara rosa, lila och gröna. Få kolla på stan imorgon
  • Yosa

En fråga till...har aldrig handlat på shop online och har läst att många av er gör det. Läste på infon att man får betala 40kr i frakt om man inte hämtar ut de på Lindexbutik. Om man vill slippa denna kostnad anger man då att hämta ut paketet i butik? hur gör ni? Får ni bara betala expeditionsavgift på 19kr? eller hur går det till?

• jordnöten
    Yosa skrev 2011-04-25 19:35:13 följande:
    En fråga till...har aldrig handlat på shop online och har läst att många av er gör det. Läste på infon att man får betala 40kr i frakt om man inte hämtar ut de på Lindexbutik. Om man vill slippa denna kostnad anger man då att hämta ut paketet i butik? hur gör ni? Får ni bara betala expeditionsavgift på 19kr? eller hur går det till?
    Betalar endast 19kr i exp.avgift när hämtar ut i butik, ingen annan fraktkostnad.
  • Yosa
    jordnöten skrev 2011-04-25 20:06:43 följande:
    Betalar endast 19kr i exp.avgift när hämtar ut i butik, ingen annan fraktkostnad.
    Jättesmidigt ju Du betalar alltså via datorn och sen hämtar ditt paket på Lindex med någon aviseringskod?
  • jordnöten
    Yosa skrev 2011-04-25 20:24:14 följande:
    Jättesmidigt ju Du betalar alltså via datorn och sen hämtar ditt paket på Lindex med någon aviseringskod?
    Yes! Får ett SMS när paketet finns i butik att hämta. Bara visa upp sms och leg när du hämtar ut. Smidigt o bra!
  • Yosa
    jordnöten skrev 2011-04-25 20:27:56 följande:
    Yes! Får ett SMS när paketet finns i butik att hämta. Bara visa upp sms och leg när du hämtar ut. Smidigt o bra!
    Verkar ju kanon! Då måste jag registrera mig. Slippa trängas med barnen i butiken. Ofta vet man ju va man behöver och ofta kollar jag ändå lindex sida innan jag åker ner för o veta vad som finns
  • jannah

Åhh, vad jag gillar Lindex alla rabatter!

Skickade precis iväg en beställning som skulle kostat 735:-, jag betalade 462:-! Glad

¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • star67
    jannah skrev 2011-04-25 21:42:39 följande:
    Åhh, vad jag gillar Lindex alla rabatter!

Skickade precis iväg en beställning som skulle kostat 735:-, jag betalade 462:-! Glad
    du är jätte duktigt på att kombinera rabatter inboxa mig eller bara skriva här gärna alla koder du använde!! jag vill gärna beställa några baby plagg och lite på pojke avd.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11