• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • ängeln83

Nån som sett den där djungel t-shirten i butik, fanns i två olika färg ställningar. Den fanns på hemsidan under kommer snart för ett tag sen men nu hittar jag den inte.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • LinnElin
    star67 skrev 2011-04-24 22:16:50 följande:
    Evo Molly:-
    vilken fin jacka har du på din dotter! vet du om de har en varient till pojker också??
    Min mormor köpte den i påskpresent till min dotter förra året. Hon hade inte riktigt koll på storlekarna kan man säga. Men nu, lite mer än ett år senare så passar den perfekt.
    (¯`°?.¸Linnéa 100107¸.?°¯)
  • jordnöten
    ängeln83 skrev 2011-04-25 09:32:10 följande:
    Nån som sett den där djungel t-shirten i butik, fanns i två olika färg ställningar. Den fanns på hemsidan under kommer snart för ett tag sen men nu hittar jag den inte.
    Japp såg den i butik på skärtorsdagen. Jättefin!
  • ängeln83
    jordnöten skrev 2011-04-25 10:41:41 följande:
    Japp såg den i butik på skärtorsdagen. Jättefin!
    Åh då hoppas jag att "mitt" Lindex har dom idag. Blev lite nervös när dom försvann ifrån hemsidan, ser så fina ut ju.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • lady in red

Skulle tvätta dotterns klänning(den jeansblå med vita prickar och blomtyg i nertill)för första ggn. Tro ni inte den färgade av sig,så nu är prickarna rosa och blomtyget med som ska vara vitt!!
    Så trist,undrar om man kan reklamera den trots att jag saknar kvitto??

• MTG

Beställt massa sommarkläder nu :) trodde 25e var igår så gissa min lycka när jag såg att t3b2 gällde idag med! Blev fyrahundra i rabatt sammanlagt så det är jag nöjd med :)

• sarsparis
    lady in red skrev 2011-04-25 16:50:02 följande:

Skulle tvätta dotterns klänning(den jeansblå med vita prickar och blomtyg i nertill)för första ggn. Tro ni inte den färgade av sig,så nu är prickarna rosa och blomtyget med som ska vara vitt!!
    Så trist,undrar om man kan reklamera den trots att jag saknar kvitto??

Det kan du! Var med om samma sak på en tröja som var nyinköpt. Gick alldeles utmäkrt att reklamera utan kvitto.
    Har du kollat så du tvättat den rätt? För den tröjan jag köpte skulle man tvätta i 60 grader, i affären sa de att om man inte följer tvättrådet finns risk att det färgar.
  • Yosa

Är det alltid samma kläder på Shoponline som i buktiken? Kan man se vilka kläder som finns i butik någonstans eller är det bara shoponline man kan se?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11