• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    Peak skrev 2011-04-23 23:12:22 följande:
    la några plagg i korgen eftersom jag inte visste vad de gällde för, och det slutade med ett par jeans (179 och en hood (149 och alla koderna = 150 kr!
    Betalade genast - men det är som vanligt, de har lagt in koderna fel och så blir det inget köp och man får pengarna tillbaka eller?
    Tycker Lindex it-avd (eller vad man kallar dem) verkar rätt konstiga!? Mycket koder hit och dit och de kan inte lägga in dem rätt i webshopen!?
    De kanske vet att vi uppskattar rabatter! Skrattande Vilka är det som inte ska gå att kombinera med varandra nu då, för 3f2 har ju inga sådana begränsningar? Var även i butik och handlade för 300 kr och fick 100 kr i rabatt som var en stegrabatt och den gick även att kombinera med rea och 3f2 t ex. Och de där nyhetsbrevskoderna skulle väl oxå gå att kombinera eller? Och om det är 50 kr till en vän har jag svårt att se att inte även det skulle gälla utan begränsningar.
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2011-04-24 08:39:36 följande:
    minus shortsen för oss, Alexander har inte vant sig vid shorts än så han försöker dra ner dem hela tiden i benen, o blir helt förtvivlad att det inte går o då tar han av sig shortsen o hämtar byxor istället.. men det vändeer säkert!
    hahaha, vad gulligt! Skrattande
    Oscar 091001
  • Tullemi
    winters skrev 2011-04-24 12:22:49 följande:
    Det var väldans vad de här sålde slut snabbt, någon som har sett de i butik än, eller har jag missat de där med?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=136...

Verkar vara bra lekshorts!
    Oj de var fina. de bruna hade passat finfint till Lucas randiga POP-tröja .....men om de inte finns kvar......
    Milea 080217 Lucas 100202
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-04-24 12:22:49 följande:
    Det var väldans vad de här sålde slut snabbt, någon som har sett de i butik än, eller har jag missat de där med?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=136...

Verkar vara bra lekshorts!
    såg dem i fredags i butik.,.. lite murriga i färgen, men de hade även liknande i turkost som är galet fina!! 99 kr även för de turkosa (fanns i beige o turkost vad jag kunde se)
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • winters
    AochJsMamma skrev 2011-04-24 12:36:20 följande:
    såg dem i fredags i butik.,.. lite murriga i färgen, men de hade även liknande i turkost som är galet fina!! 99 kr även för de turkosa (fanns i beige o turkost vad jag kunde se)
    Då får jag spana i morgon, såg inga i torsdags, men det var över lag lite dåligt framplockat med shorts, är sugen på de marinblå, har turkosa liknande redan, men man kan kanske inte ha för mycket turkost iofs! Skrattande
    Oscar 091001
  • star67
    Friid4 skrev 2011-04-24 11:28:31 följande:
    När jag klickade i alla kom alla med? Det är ju ta 3 bet för 2 på baby också..
    ja jag vet men man fick inte 30% på baby + ta 3 bet 2. dem drog bara ett rabatt .
  • star67
    AochJsMamma skrev 2011-04-24 07:53:29 följande:
    men vart bor du? Tycker att det är alldeles för varmt med Ws på många håll i landet nu, så en hood blir nog toppen! Här i GBg är det ca 20-22 grader just nu, underbart! Man får njuta så länge det varar... o köp en tunn hood isåfall, det har de på Lindex iaf i butik.
    vi bor i jönköping, ja det är för varmt, vet du var kostar dem hur modellen ser ut?? de har nu bara en stickat på nätet men hade önskat en i bomull skönare till nu.
  • star67

tack så mycket CHARLOTTA för present kod Skrattande

igår jag har handlat på den och jag provade att handla igen och det funkade men nu den funkar inteRynkar på näsan

• AochJsMamma
    star67 skrev 2011-04-24 15:40:02 följande:
    vi bor i jönköping, ja det är för varmt, vet du var kostar dem hur modellen ser ut?? de har nu bara en stickat på nätet men hade önskat en i bomull skönare till nu.
    de har en tunn i bomull men det var visst på barn, antar att 86/92 är för stort om han bara har 74 nu.. Kostar 149 kr.
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11