• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-04-26 15:51:26 följande:
    Var du i Allum? Isf skippar jag den butiken i shortsjakten....
    nope, var på kungsgatan för en gång skull (hade varit hos barnmorskan/Kungshöjd)
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • winters

Någon som har sett en riktigt marinblå keps någonstans, behöver en som passar de här shorsten från Zara:

Oscar 091001
  • Smultronhjärta

På tal om de fina shortsen från Lindex så måste jag ju då tipsa om HM:s liknande variant för 79,50. Jag blev positivt överraskad av de fina färgerna när jag öppnade paketet från webshopen

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Elvipa
    Smultronhjärta skrev 2011-04-27 10:10:41 följande:
    På tal om de fina shortsen från Lindex så måste jag ju då tipsa om HM:s liknande variant för 79,50. Jag blev positivt överraskad av de fina färgerna när jag öppnade paketet från webshopen
    låter intressant! har du bild?
  • Smultronhjärta
    Elvipa skrev 2011-04-27 10:16:14 följande:
    låter intressant! har du bild?
    Finns i webshopen,pojke 86-128/nederdelar/shorts/sida 2/som visningsbild är det en pojke med randig Svampbob t-shirt på sig.

Jag har köpt röda,turkosa,gröna och grå- alla är lika fina
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2011-04-27 10:10:41 följande:
    tack för tipset! behövs (ja, faktiskt! ) påfyllning här, går ett par om dagen ju sen tvätten.. grönt låter klart intressant...
  • AochJsMamma

superfina! Synd att de var slut i A:s storlek i de färgerna jag ville ha, hoppas de finns i butik oxå. Perfekta till dagis ju (och annars oxå såklart) 

• Peak
    winters skrev 2011-04-24 12:08:02 följande:
    De kanske vet att vi uppskattar rabatter! Skrattande Vilka är det som inte ska gå att kombinera med varandra nu då, för 3f2 har ju inga sådana begränsningar? Var även i butik och handlade för 300 kr och fick 100 kr i rabatt som var en stegrabatt och den gick även att kombinera med rea och 3f2 t ex. Och de där nyhetsbrevskoderna skulle väl oxå gå att kombinera eller? Och om det är 50 kr till en vän har jag svårt att se att inte även det skulle gälla utan begränsningar.
    oj då - då borde jag kanske ha köpt lite mer saker och använt ännu fler koder!?
    För på min order står  nu "skickas till butik" i alla fall! Glad

Är alla rabatter slut för den här gången nu eller?
  • winters
    Peak skrev 2011-04-27 16:42:02 följande:
    oj då - då borde jag kanske ha köpt lite mer saker och använt ännu fler koder!?
    För på min order står  nu "skickas till butik" i alla fall! Glad

Är alla rabatter slut för den här gången nu eller?
    Näe, de vanliga månadskoderna gäller till på lördag, men 3f2 på barn är slut. 50 kr från en vän om du har fått någon funkar väl ett tag efter att de har skapats, vet inte för jag har bara gett bort ännu, inte fått någon! Skrattande
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11