• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83

Ja den var fin! Synd bara att kläderna blir blekta så snabbt, men det får nog bli en sådan till sonen.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • aglili

Nä, nu vill jag ha mer rea och rabattkupong på höstens nyheter. det är ju tråkigt att vänta

• star67

jag tycker att det är allt för tidigt att höst kläder har kommit vi har inte haft sommar än allts för stressig, redan kommit vinteroveraller m.m. de börde vänta tills slutet av september eller så. om man köper redan vinterkläder när ska man använda sommar kläder då?? jätte tråkigt faktiskt.

• SOL10
    aglili skrev 2011-07-11 22:54:13 följande:
    Och jag tycker tvådelat är praktiskt första vintern, just för att man kan ha bara jackan +åkpåse eller hela setet

Tycker att man behöver både och!
  • Enensammamma
    Xgirl83 skrev 2011-07-13 22:15:32 följande:
    Ja den var fin! Synd bara att kläderna blir blekta så snabbt, men det får nog bli en sådan till sonen.

Till dottern Hon vill ha den gula
  • Enensammamma

Nu är vinteroverallerna försvunnena igen (Fix)

• Xgirl83

Jag hade också köpt en till dottern om jag trodde att hon skulle kunna tänkas använda den. Blir nog pengar rätt i sjön.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • ÖNadja

Kan man handla på rean på nätet, lämna tillbaka i butik och köpa om till nya rea priset?

• Enensammamma
    Xgirl83 skrev 2011-07-14 10:59:52 följande:
    Jag hade också köpt en till dottern om jag trodde att hon skulle kunna tänkas använda den. Blir nog pengar rätt i sjön.
    Min dotter får inte bestämma helt själv vad hon ska ha på sig. Jag väljer praktiska kläder främst. Dvs typ inga klänningar eller för tajt.

Men den gula ville hon ha själv och då får hon det Hon ville ha den underbara Bamse tröjan med murriga höstfärger också från "kill" delen  
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11