• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • passau

Jag har 2 med bruna och gröna ränder jag kan sälja (om jag hittar dem) knappt använda...

• princess77
    passau skrev 2011-07-19 08:47:20 följande:
    Jag har 2 med bruna och gröna ränder jag kan sälja (om jag hittar dem) knappt använda...

Är det bara bruna och gröna ränder eller är det något mönster på andra sidan

Är främst ute efter dom med mönster på  
  • princess77

Om det är med ugglorna på så är jag jätteintresserad Inboxa mig när du hittar dom i så fall

• anette 81

Mailade lindex o frågade om det inte skulle komma några rabatter denna månaden, fick detta svaret

Hej och tack för ditt mail!

Lindexclub skickar i regel ut erbjudanden minst en gång per månad, dessa erbjudanden skickas ut runt den 20:onde. Rabatter och erbjudanden som skickas ut går inte till alla medlemmar utan skickas ut selekterat. Ju mer du drar ditt lindexkort dessto fler erbjudanden får du ta del av. Drar du ditt Lindexkort någon gång ibland så får du ta del av vissa erbjudanden, drar du ditt kort regelbundet varje månad så skickas de flesta erbjudanden ut till dig. Erbjudanden kan komma via tre kanaler, post, e-post eller sms.

• lottizm

Precis fyndat lite på lindex i Tidaholm, det var 2 för 1 på all rea så fick med mig bamsetofflor, tre långärmade tröjor, ett par mjukisbyxor och en pyjamas för 199kr! Helt oj. Hann inte kolla nåt till mig bara men det får bli imorrn :)

• Norpan
    princess77 skrev 2011-07-18 22:04:40 följande:
    Hej alla Lindex tokiga

Jag letar me ljus och lykta efter en Lindex baby filt då våran fina med ugglor har blivit förstörd

Är det någon som sitter på en som dom kan tänkas skiljas i från?

Alla babyfiltar är av intresse!
    Vad är det för filt? Från vilket år? Finns det någon bild?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11