• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Mineo

Jag håller med er... låt ungarna ha de kläder de själv vill (inom rimliga gränser såklart)!! Skulle aldrig komma på tanken att tjaffsa med mina barn om just det, så himla onödigt att lägga energi på. Dessutom är det bra för barn att ta egna intiativ och reda sig själva. Jag har haft ett riktigt unisex tänk när det gäller klädsel åt mina grabbar, kan fortfarande ha det till viss del med 4-åringen... men 6-åringen får välja kläder själv nu när vi ska köpa för annars blir det inte använt istället!

Jag har själv gått i nästan enbart klänningar/tunikor och leggings i snart 9 månader under min graviditet... hur bekvämt och praktiskt som helst. Men främst för att slippa köpa massa onödiga gravidbyxor. Tror jag kommer klä min dotter i alla möjliga olika kläder och färger, förstår faktiskt inte varför man ska vara extrem åt antingen det ena hållet än det andra... bäst är väl att blanda??

♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • FamilyGay

Den dagen jag klär mig i klänning kan grisar och vad som helst fara och flyga. Min dotter får däremot ha klänning då hon vill det. Lika lite som jag vill bli påtvingad en klänning ska jag tvinga henne att ta av sina.

Hon älskar kläder jag inte alls gillar men då kan få ha på sig dem på dagis för då slipper jag se dem. På lediga dagar försöker jag styra lite mer men vi lär oss båda att kompromissa. I år får hon välja overall fritt. Vill hon ha knallrosa köper jag det för tänker inte bråka varje morgon hela vintern.

• skrotis78

Någon som har fått månadens rabattkuponger ännu? 
    Någon som kan skriva koderna för Shop Online? 

• star67
    ÖNadja skrev 2011-07-14 13:24:13 följande:
    haha. Ja, men en tanke bara då de va mycket på nätet ja skulle vilja ha. Brukar dom starta på nätet före butik? eller blir de bara 2f1 på nätet
    haha. Ja, men en tanke bara då de va mycket på nätet ja skulle vilja ha. Brukar dom starta på nätet före butik? eller blir de bara 2f1 på nätet?
    haha. Ja, men en tanke bara då de va mycket på nätet ja skulle vilja ha. Brukar dom starta på nätet före butik? eller blir de bara 2f1 på nätet?
    Hur menar du men om de har ta 2 bt 1 på nätet och det är vanligt rea på butik varför ska man köpa om dem?? då dem blir dyrare.
  • ÖNadja
    star67 skrev 2011-07-14 20:30:36 följande:
    Hur menar du men om de har ta 2 bt 1 på nätet och det är vanligt rea på butik varför ska man köpa om dem?? då dem blir dyrare.

Jag menar att ja hittat mycket på nätet som ja vill ha, men som antagligen är slut i butik. Men ja vill handla det till halva reapriset, därför tänkte jag att ja kanske kunde beställa på ord rea och sen gå å köpa om det i butik när det är 2f1 eller halva rean.

Skulle däremot nätet börja före butik skulle ja ju kunna ha lite is i magen och vänta ut det. Drömmer  
  • star67

ja det går men beror på den som är på kassa. men de hade ta 2b1 på nätet o det blir samma om man köper 2 varor som är i samma pris. ´jag tycker inte att de har något o handla på nätet jag hade 50 kr chek och det var ta 2 bt 1 från 1 dag hittade ingen synd det hade varit jätte billigt annars.

• Elvipa

Såg att det var "tar 2 betala för 1" i butiken idag men det gällde bara för dam och accesoarer. Fanns många mockisar och babystrumpor.

• Enensammamma
    Mineo skrev 2011-07-14 14:34:25 följande:
    Jag håller med er... låt ungarna ha de kläder de själv vill (inom rimliga gränser såklart)!! Skulle aldrig komma på tanken att tjaffsa med mina barn om just det, så himla onödigt att lägga energi på. Dessutom är det bra för barn att ta egna intiativ och reda sig själva. Jag har haft ett riktigt unisex tänk när det gäller klädsel åt mina grabbar, kan fortfarande ha det till viss del med 4-åringen... men 6-åringen får välja kläder själv nu när vi ska köpa för annars blir det inte använt istället!

Jag har själv gått i nästan enbart klänningar/tunikor och leggings i snart 9 månader under min graviditet... hur bekvämt och praktiskt som helst. Men främst för att slippa köpa massa onödiga gravidbyxor. Tror jag kommer klä min dotter i alla möjliga olika kläder och färger, förstår faktiskt inte varför man ska vara extrem åt antingen det ena hållet än det andra... bäst är väl att blanda??
    Det bästa är helt klart att blanda

Tyvärr försvårar många föräldrar för oss som inte bara vill ha rosa/blått och vuxna/barn påverkar barn tyvärr.

I År ska vi ha en lila eller helst grön vinteroverall. Dottern får vackert ta på det jag köper liksom    
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11