• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • skrotis78

Ingen som har "50 kr att ge till en vän" kod att ge bort?
    Jag skulle bli överlycklig  

• imsel

Jag tycker som så att tycker man en grej/kläda är fin så köper man det till sitt barn Solig

Och tack till Ms Kanga  för kuponglänken!
    Köpte ett par gråa byxor med stjärnor på idag med den rabatten Glad 
    Ville köpa en onepiece men det fanns såklart inte i hans storlek Rynkar på näsan 

april 09 kom min bebbe
  • lilla fru snigel
    jannah skrev 2011-07-25 16:07:07 följande:
    Hur är FIX-overallerna i storlek? Stora? Dottern hade 98 i vinteroverall från Polarn o. Pyret i vintras. Borde inte en FIX 104 passa bra i år då? Hon är ca. 97 cm. lång nu...
    Min tjej är 95 cm och jag tänker ta 104 till henne iår. Förra året hade hon Fix 98:a och har inte växt många cm alls sen dess.
  • Vix
    sarismaris skrev 2011-07-25 16:58:53 följande:
    Menar du bara på nätet, eller även halva rea-priset i butik också?? 
    Finns en Fix skaljacka på rean i "min" butik, men har inte hittat nåt i samma prisklass som jag vill ha, så väntar på halva rean så jag kan slå till innan den försvinner.. :)
    Inte i butik än men på nätet
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus¸ Filip & Irma ♡ ¸.?°´¯)
  • Finesse

jahapp nu shoppade jag med.. 4 tröjor till mig och en dress till sonen.. blev 382:- för allt!

Ebba 071228, Hampus 110225
  • sarismaris
    Vix skrev 2011-07-25 21:21:44 följande:
    Inte i butik än men på nätet
    Misstänkte att det inte hunnit bli i butik än..
    Nån som har koll på hur länge det brukar dröja innan det blir halva rean i butik??
  • jannah

Tack för era svar ang. storlek på FIX-overallen. Beställde en rosa i stl. 104 för 378 kr... Glad Rätt skapligt faktiskt. Skönt att ha vinterkläderna fixade redan nu... Har ett lila set med byxa och jacka från Didrikssons i stl. 100 också, kan vara bra att ha lite att byta emellan!

¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • Wilmis07

Ni som hade Fix overallen förra året var ni nöjda?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11