• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Enensammamma
    Wilmis07 skrev 2011-07-25 23:04:16 följande:
    Ni som hade Fix overallen förra året var ni nöjda?

Japp super

Men när ska dot FATTA att man inte bara vill ha blå eller svart till kille och rosa till tjej???? Skrikandes Jag vill ha GRÖN ELLER LILA. Rosa rosa rosa jag spyr snart på skiten    
  • Novallie
    Enensammamma skrev 2011-07-26 08:49:28 följande:
    Japp super

Men när ska dot FATTA att man inte bara vill ha blå eller svart till kille och rosa till tjej???? Skrikandes Jag vill ha GRÖN ELLER LILA. Rosa rosa rosa jag spyr snart på skiten    
    Köpte en röd på annat håll till sonen, vill verkligen inte ha svart eller mörkblått/ vissa blå som turkost eller liknande så kanske)
    H född 091017
  • Wilmis07

Jag tog en stl 110 till min tjej som är runt 1 m. Jag hade förra årets overall hemma och provade på henne då,men var inte riktigt nöjd med passformen men den kanske inte exakt likadan i år. Värt att testa iaf för under 400 kr Glad

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • jannah
    Enensammamma skrev 2011-07-26 08:49:28 följande:
    Japp super

Dom kunde ju gjort den i ett par färger till, tycker man. Inte så mycket att välja på med bara två färger... Men jag tyckte den rosa var jättefin! Glad
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • molnen
    skrotis78 skrev 2011-07-25 23:15:34 följande:
    Supernöjd! Min dotter var 1½ år då och hade stl 86. Har precis beställt årets FIX-overall. Blev riktigt billigt med alla rabatter. Och snygg var den också!
    Vilka rabetter ?
  • Enensammamma
    jannah skrev 2011-07-26 11:03:48 följande:
    Dom kunde ju gjort den i ett par färger till, tycker man. Inte så mycket att välja på med bara två färger... Men jag tyckte den rosa var jättefin! Glad

Jag gillar oxå rosa men jag vill inte ha det på allt
  • Coca cola light

Nu har det kommit in en röd overall på hemsidan. Riktigt fin tycker jag och grämer mig över att både dottern och sonen redan har tre overaller var till vintern.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11